Sonneveld

Wat een zielig hoopje plant

Reactie Tuinplant.nl:

Beste Mevrouw Sonneveld,
Wat vervelend dat u dit zo ervaart.
Beste Mevrouw Sonneveld,
Wat vervelend dat u dit zo ervaart.
We hadden gisteren al even contact waarbij ik u heb uitgelegd dat u planten heeft ontvangen die vol in ontwikkeling zijn. De vergelijking tussen een volwassen Hydrangea (strong) Annabelle in de tuin en de geleverde Hydrangea Pink Annabelle is niet helemaal terecht. De groei van beide soorten is anders waarbij de Strong Annabelle groter en grover is.
Plaatst u de planten gerust in de tuin en u zult zien dat ze in de komende jaren mooi zullen door ontwikkelen maar zeker kleiner zullen blijven dan de Strong Annabel bij u in de tuin.
Vriendelijke groet,
Team Tuinplant.nl

Cora šŸ¤” van der Zouwen

Mooie eerlijke ervaring

Rietkat Marg vlielander

Supergoed. De plantjes waren zo goed verpakt dat ze stralend van gezondheid hier aankwamen. Prachtige grote planten zijn het ook. DE service van Tuinplant is ook geweldig. De site is ook heel... Supergoed. De plantjes waren zo goed verpakt dat ze stralend van gezondheid hier aankwamen. Prachtige grote planten zijn het ook. DE service van Tuinplant is ook geweldig. De site is ook heel duidelijk en makkelijk. Kortom, Tuinplant is purrrrfect. Ben ze erg dankbaar, de Rietkat

Jos

De aangekochte planten kwamen snel na bestelling aan.
EĆ©n plant is na een paar weken kapot gegaan.
Met een mailtje met een fototje heb ik zo een nieuwe gekregen.
Kan altijd...
De aangekochte planten kwamen snel na bestelling aan.
EĆ©n plant is na een paar weken kapot gegaan.
Met een mailtje met een fototje heb ik zo een nieuwe gekregen.
Kan altijd gebeuren.
Super opgelost!
Complimenten

Pauline

Goede kwaliteit, flexibel, goede service, goede aflevering en prettige communicatie

maarten van der voorde

Prima verzorgd en goede kwaliteit!

MC de Vries

Prima, de zakken werden binnen de genoemde termijn aan huis geleverd.

Alydia

Super snelle levering

van Gortel

Adequate reacties op bestellingen cacaodoppen.

Ger Eleveld

Goed afgeleverd