Riny Broer

Het bestelde riet had ik een paar dagen later in huis. Netjes bezorgd en de chauffeur hielp om alles in de tuin te zetten. Vriendelijke man. Ik had vorig jaar ook riet besteld en ook die bestelling... Het bestelde riet had ik een paar dagen later in huis. Netjes bezorgd en de chauffeur hielp om alles in de tuin te zetten. Vriendelijke man. Ik had vorig jaar ook riet besteld en ook die bestelling was naar volle tevredenheid. Prijs-kwaliteit vindt ik prima.

R. van den Berge

Komt de afspraken na is de kwaliteit is goed

A. Smit

Omdat ik geen auto heb, moest ik gaan zoeken naar een leverancier die zelf bezorgt. Tuinplant voldeed aan mijn verwachtingen. Mooie planten en vriendelijke bediening

Vakens en veehandel

Tuinplant. nl is een zeer goede website, alles staat goed beschreven, en bij de bestelling krijg je ook goede planten, wat goed verpakt is. Plus snelle levering. Ben erg te spreken over.

janneke boom

Gezonde planten, netjes aangeleverd. fijne site ook om op je gemak plantmateriaal te bestellen, ideaal!

Gonny Vlierman

Goede service, snel antwoord op vragen. Planten zien er goed uit bij aflevering en die van de eerste levering van vorig jaar, doen het heel goed!

Piet van Veen

Bestelling is netjes afgeleverd op de afgesproken plek.

Langenberg

Prima goede communicatie en snelle levering