Eric Debosschere

Dit was ons eerste contact met dit bedrijf : een positieve ervaring.

Snelle levering.
De goederen zijn perfect verpakt.

Toos Batenburg

Wij waren al jaren op zoek naar een passende hoes voor onze verstelbare dubbele relaxstoelen, en toen kwamen we bij jullie op de site en gelijk besteld, en een dag daarna hadden we hem al binnen .... Wij waren al jaren op zoek naar een passende hoes voor onze verstelbare dubbele relaxstoelen, en toen kwamen we bij jullie op de site en gelijk besteld, en een dag daarna hadden we hem al binnen . En hij past perfect.

Heel veel soorten hoezen super šŸ‘

M. Meijer

Duidelijke webshop, makkelijk bestellen en snelle levering en goede schriftelijke afhandeling

Duideljjke beschrijving en foto's

Geen verbeteringen

Hermans

Wij zijn uiterst tevreden, zowel over de bestelling, de levering en het product.

Vanbesien luc

Goede en vlotte levering

Goede kwaliteit

Jimbo

Zeer goed en snel bezorgd

Mooie hoes voor gasbarbeque, past perfect

Overzichtelijk ingedeeld naar afmetingen

Gerda

Snelle levering, netjes verpakt, duidelijke website

Snelle levering, netjes verpakt, duidelijke website

louis wolfs

Ik ben uiterst tevreden .het product doet ruimschoots aan mijn verwachtingen en ik zal dus bij een volgende keer zeker weer het eerst bij jullie kijken en ik zal u ook met een gerust hart aan... Ik ben uiterst tevreden .het product doet ruimschoots aan mijn verwachtingen en ik zal dus bij een volgende keer zeker weer het eerst bij jullie kijken en ik zal u ook met een gerust hart aan anderen aanbevelen

mooi op tij geleverd en goed verpakt.

misschien kan er aan de hoes met de maat 90/110 cm een aantrek koordje kommen,dan kun je bij 90 cm. het mooi aantrekken.