Esther Terwijn

Fijn bedrijf. Snelle service, mooie website.

Wederom weer via de website 2 hoezen besteld voor mijn lounge set en een tuinstoel.

harry versteeg

Uitstekend , snelle levering!

Vorig jaar was onze aankoop uitgeput. We kregen hulp en advies bij onze aankoop. Dit jaar de aankoop gedaan

Duidelijke website

Topmateriaal stipt op tijd geleverd. Niets op aan te merken

Is reeds mijn tweede aanschaf ; ben zeer tevreden.

N.v.t.

Vlotte en snelle levering van bestelde goederen

correct op de hoogte gehouden van levering

nee

Mt van Beelen

Prima kwaliteit tuinmeuelhoes

Prima webwinkel, duidelijke product omschrijving en snelle reactie op mijn mail.

Duidelijke omschrijving vh product.

Jan

Aankoop voldoet perfect aan de verwachtingen. Verzending correct, uitlevering correct door DPD in afhaalpunt, MAAR het afhaalpunt is één chaos. Eerst werd beweerd dat het pakje niet was geleverd, en... Aankoop voldoet perfect aan de verwachtingen. Verzending correct, uitlevering correct door DPD in afhaalpunt, MAAR het afhaalpunt is één chaos. Eerst werd beweerd dat het pakje niet was geleverd, en bij navraag beweerde DPD dat het wél was afgezet. De dag daarop heb ik op mijn knieën kruipend tussen 3 stapel dooreengesmeten pakjes ZELF mijn pakje gevonden. Deze bevinding heb ik ook aan DPD meegegeven. Deze info is belangrijk, want de levering is het sluitstuk van uw organisatie.
Groeten en bedankt.

De vraag "after sales" kan ik niet beantwoorden omdat het N.V.T. zou moeten zijn. Ik zet dus "goed", ook al weet ik het niet.

Vriendelijk en behulpzaam

Telefonisch contact gehad en goede uitleg en geduldig.