David Rachman

Gisteren besteld en vandaag geleverd (HELEMAAL GEEN ONZIN OVER LATERE LEVERING DOOR CORONA ???)

Super Product en supersnelle levering

Niets!

Gerard Boswijk

Tja hier was ik al even naar op zoek! Zelf een grote bank gemaakt maar die knapt er niet echt van op als je hem in de winterperiode niet beschermd tegen de weersinvloeden. Ik heb de hoes 10 cm lager... Tja hier was ik al even naar op zoek! Zelf een grote bank gemaakt maar die knapt er niet echt van op als je hem in de winterperiode niet beschermd tegen de weersinvloeden. Ik heb de hoes 10 cm lager besteld als de bank lang is en deze past perfect. Erg blij mee!!

Ton v.d. Aarssen

In verband met een klacht over mijn loungesethoes die ik destijds heb gekocht bij Raffles Furniture (Tuinmeubelhoesshop) heb ik hierover met hen contact opgenomen.
Er werd binnen 1 dag op mijn...
Er werd binnen 1 dag op mijn email gereageerd met de mededeling dat ze de klacht in behandeling hadden genomen en dat ik zsm zou horen.
Een dag later kreeg ik al te horen dat ik een nieuwe hoes mocht uitzoeken, hetzij dezelfde of een betere die door hen werd geadviseerd.
Ik koos voor de betere en 1 dag later had ik hem al in huis.
En inderdaad deze hoes bevalt beter, is steviger en duurzamer.
Ik wil de medewerkers van Raffles Furniture, in het bijzonder Nico en Petra, ontzettend bedanken voor de snelle en meedenkende reacties en hun fantastische service. Zoiets heb ik, bij andere bedrijven, helaas nog niet vaak meegemaakt.
Daarom kan ik, als U een passende hoes voor uw tuinmeubelen zoekt, Raffles Furniture (Tuinmeubelhoesshop) meer dan van harte aanbevelen.

Uitstekende reactie-snelheid, meedenken medewerkers en uitmuntende service

Productiefoutje werd met de glimlach en ontzettend snel rechtgezet.

super degelijke produkten en een heel sterke 'dienst-na-verkoop'

Ruud

DPD is onderweg , 24.04.2019 03:36 Veenendaal (NL)
Onderweg. Van daar naar limburg is 1u36 zij doen er blijkbaar meer als 24 uur over.

Zoek een andere koerier

Kristel

Super duidelijke site met goede uitleg over welke hoes het beste past!

Goede uitleg over de afmeting

Nvt

pauli kok zimmermann

Goede levering

Goede kwaliteit. De hele winter hebben de kussens onder de hoes gelegen en ze kwamen er brandschoon onderuit

Een tip: Door de regen, de bomen is er alg gevormd. Hoe maak je dat het beste schoon

E vd Vaart

Vlotte levering en duidelijke communicatie

Geen idee

Snelle levering, mooie kwalitatief sterke hoezen.

Frederike

Supersnel en goed geregeld

Uitstekende productinformatie op de site.
Geen probleem als een artikel retour gezonden moet worden; het geld komt ook direct weer terug op de rekening.