Prima aflevering, duidelijk over wanneer het geleverd wordt.

Alles gewoon helemaal in orde zoals ik het graag zie. Duidelijk, betrouwbaar.

Levertijd van het kussen is bij andere bedrijven een paar dagen sneller, maar je betaalt daar ook meer dus je hoort mij niet klagen.

Parasol besteld. Onduidelijk dat die zonder voet geleverd zou worden. Na telefoontje de service dat ik voor de voet de verzendkosten niet hoefde te betalen en dat de voet verstuurd is voordat de... Parasol besteld. Onduidelijk dat die zonder voet geleverd zou worden. Na telefoontje de service dat ik voor de voet de verzendkosten niet hoefde te betalen en dat de voet verstuurd is voordat de betaling binnen was. Advies: betere info op internet over de bestelling.

betere info op internet wat er wel en wat niet bij de bestelling hoort (zie sterke punten)

Nee

Nee

Fantastische snelle levering en een mooie kwaliteit.

Ja, het overzicht van de diverse keuze's én vooral de snel;le levering!!!!!

geen.

Uitstekend
keurig en vlot geleverd.

Duidelijke website
ga zo door

Albert Hol

De bestelling die wij deden, hadden we graag meerdere exemplaren van gehad. Er was er maar 1 st op jullie site.
Daarom ook bij Bol.com er een besteld. Dit bleek later dezelfde te zijn. m.a.w. we hebben er maar 1 ontvangen.

Werd netjes op de hoogte gebracht van de vertraging in de geplande levering

Marga

Snel antwoord op vragen