Renate t. H.

Een complete lounge set opnieuw voorzien van strakke zit en rug kussens.
Op de bedrijfslocatie een goed advies mogen ontvangen en de grote keuze aan stoffen ervaren.

Persoonlijk contact, meedenken en goede service en nazorg.
Nette verzending en zorgvuldig verpakt.

Milo

Prettig geholpen

Deskundig, grote collectie stoffen, scherp geprijsd

Bert Siera

Alles is zonder 1 contact moment soepel verlopen. De bestelling keurig op tijd ontvangen.

Kussens op tijd ontvangen. Wat mij opvalt is de goede kwaliteit van de kussens.

Erik Rieken

4 zit- en 4 rug-kussens besteld. Had zelf een fout gemaakt in de maatvoering. Direct een correctie via de bevestigingsmail en kreeg snel een reactie. Alles werd keurig in orde gemaakt en zelfs... 4 zit- en 4 rug-kussens besteld. Had zelf een fout gemaakt in de maatvoering. Direct een correctie via de bevestigingsmail en kreeg snel een reactie. Alles werd keurig in orde gemaakt en zelfs financieel gecorrigeerd waar ik niet om had gevraagd. Daarna werd alles op tijd afgeleverd, alles in1 keer en goede kwaliteit. Nu de zon weer gaat schijnen, genieten we er met grote regelmaat van.

Uitgebreide keuze en goede service

P Dekker

Fijne samenwerking, duidelijk uitleg

Via mail en Telefonisch geholpen door Inge. Verstand van zaken. Duidelijke uitleg goed advies

Visser

Niets anders dan lof

Stof ziet er perfect uit

T. Van der Veen

Zeer goed. Bij onduidelijkheid. Bellen ze meteen.

Precies zoals ik verwacht had. Nog mooier.

privé

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking en de afwerking!!!

goede kontakten hogen kwaliteit dus zeer tevreden

hb

custom made

Familie Kranendonk

De ervaringen zijn prima. De 3 stalen stof die we hadden aangevraagd lagen zeer snel in de bus en de kussens zijn geleverd binnen de 10 werkdagen zoals als beloofd. We hebben eerder kussens hier... De ervaringen zijn prima. De 3 stalen stof die we hadden aangevraagd lagen zeer snel in de bus en de kussens zijn geleverd binnen de 10 werkdagen zoals als beloofd. We hebben eerder kussens hier besteld en ook die voldeden aan alle verwachtingen.

Service met een overzichtelijke website