Mike

Prima,

Klant gericht, plus advies

Twee Twentse dames

Wij hebben voor de 2e keer, in verband met een andere loungebank, tuinkussens besteld. Goed overleg, passend advies en korte lijnen. Dit maakt dat wij zeer tevreden zijn en de kussen bevallen erg... Wij hebben voor de 2e keer, in verband met een andere loungebank, tuinkussens besteld. Goed overleg, passend advies en korte lijnen. Dit maakt dat wij zeer tevreden zijn en de kussen bevallen erg goed.

Kennis, ervaring, goed advies, vriendelijke service/medewerkers, denken mee in mogelijkheden.

LLL

Tuinkussens besteld

Doen wat ze zeggen

Ilse Pothoff

Fijne site, goede kwaliteit, nu voor de tweede keer een order geplaatst. Zeer zeker een aanbeveling

GOEDE KWALITEIT

Annelies

Uitstekend en correct!

Levering zoals beloofd ! Goede kwaliteit en beantwoordt volledig aan de verwachtingen.
Alleen dikte van de kussens valt tegen!

Ojohnny

Top bedrijf, denken met je mee. Snelle levering en goede kwaliteit kussens!

Service, kwaliteit en snelle correcte levering

Johanna

Supermooie kussens!!

Denken met je mee en geven tips

HARRY BAKKER

Super zeer netjes afgewerkt lekker stevig schuim zit geweldig .gewoon goed een aanrader.

Gewoon geleverd binnen de 10 dagen.
En een goede prijs.

Van de Steene

Eerste ervaring en uiterst positief.

Prima opvolging van de bestelling. Zeer behulpzaam om de bestelling aan te passen. Trouw aan de Nederlandse ondernemersgeest waarbij voorop staat dat de klant tevreden is en bijgevolg zeker... Prima opvolging van de bestelling. Zeer behulpzaam om de bestelling aan te passen. Trouw aan de Nederlandse ondernemersgeest waarbij voorop staat dat de klant tevreden is en bijgevolg zeker terugkeert.
Kwaliteitsvolle produkten. Mooie afwerking.

Ellis van den Berg

Van a tot z uitstekend.