Klant vriendelijkheid
Gemak plaatsen aanvraag

Deen

Super aardige man en een hele goeie werker, heeft allles vlot en zeer netjes geregeld voor me ouders.. 👍👍👍👍

Jacqueline

Het bedrijf, bemiddelt in helpende (vak) handen.

Bedrijf is duidelijk in communicatie en reageert snel.

Goedemorgen,

Bedankt voor uw positieve feedback. We vinden het natuurlijk fijn dat alles tot nu toe naar wens is verlopen! Hopelijk mogen we u bij toekomstige klussen ook weer in contact brengen met een dienstverlener.

A.J Louwarts

Ik ben zeer tevreden over tuinklushulp. Ik ben iemand die veel wil weten, ik ben dan best wel vaak op de chat geweest. Klantvriendelijk en duidelijk.

Klantvriendelijk, behulpzaam

Goedemorgen,

Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn dat alles tot nu toe zo goed bevallen is. We hopen u natuurlijk in de toekomst bij allerlei klussen te mogen helpen.

Houstaete

Goede service, snelle reactie op aanvraag hulp

Goedemiddag,

Hartstikke bedankt voor uw feedback. Fijn te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn!

Als we u in de toekomst nog vaker kunnen helpen, horen we dat natuurlijk graag.

M M van Rees-Looijen

Snelle reactie op aanvraag. Goed geholpen.

Goedemorgen,

Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat we u snel hebben kunnen helpen en dat de uitvoer van de klus ook goed is verlopen.

Rene Kohler

Heel mooi bedrijf, aan gemeld, en binnen een dag meteen hulp gekregen. Alles goed verlopen en de Meneer die mij geholpen heeft was heel aardig, goed werk en zeer hulpvaardig. Dus ik ben echt...

Op tijd en goed werk

Beste heer Kohler,

Heel erg bedankt voor uw positieve review. We zijn blij te lezen dat uw ervaring met onze dienstverlening zo positief is en dat ook de klushulp die we aan u voorgesteld hebben zo goed is bevallen. Altijd fijn om een goede match te kunnen maken.

We hopen u natuurlijk in de toekomst weer terug te zien als klant, zodat we u weer van dienst kunnen zijn.

Arno de Ruiter

Ik ben heel tevreden over het bedrijf.
Na aanmelding kreeg ik al snel Bastiaan toegewezen en dat is een hele goede, zorgvuldige en vriendelijke klusser.
Erg blij met het resultaat...

Klantvriendelijkheid.
Snelheid van reageren.
Prima prijzen.
Goede klussers

Goedemorgen meneer de Ruiter,

Bedankt voor uw review. We zijn blij dat we u snel hebben kunnen helpen aan een geschikte klusser! Mocht u in de toekomst nog meer klusjes hebben, horen we dat natuurlijk graag. Wellicht kan Bastiaan dan weer bij u aan de slag, of anders vinden we graag een andere dienstverlener natuurlijk :-).

Mevr. de Fremery

Snel contact met dienstverlener gekregen. Verder prima geholpen.

Alles is snel geregeld. Werkzaamheden netjes uitgevoerd.

Goedemiddag mevrouw de Fremery,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het fijn om te lezen dat de klus voor u snel en netjes is afgehandeld. Hopelijk kunnen wij (en wellicht ook Cor) u in de toekomst vaker helpen.

Teddy Van Den Dikkenberg

Prettig kontakt via mail..
Zeer snel geregeld allemaal.

Goedemiddag!

Hartelijk dank voor uw feedback en voor de tip. We vinden het fijn om te lezen dat u het contact als prettig heeft ervaren en dat alles ook snel geregeld was voor u. We hopen u snel weer te mogen helpen!

jasper van blijderveen

Tuinman kwam zijn afspraken niet na.
Na 3 dagen gewerkt te hebben hield hij het voor gezien waar de tuin voor de helft gereed was.
Vervolgens ontving ik een factuur tijdens mijn vakantie...

Beste meneer van Blijderveen,

Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend dat uw ervaring met onze dienstverlening niet positief is geweest. We hebben ons best gedaan om te bemiddelen in de onenigheid in het aantal gewerkte uren. Helaas is gebleken dat het niet altijd mogelijk is om dit tot een goed einde te brengen. De dienstverlener had meer dan 21 uur ingevuld en u geeft aan niet meer dan 10 te willen betalen. U geeft aan dat u feitelijk heeft geconstateerd dat één dag niet correct is ingevuld. Op deze dag hebben wij de uren dan ook aangepast.
Het is voor ons helaas niet mogelijk om de uren zomaar te halveren, zonder dat de dienstverlener hiermee akkoord gaat.

Nogmaals onze excuses dat het zo is gelopen. Ons doel is natuurlijk in zo'n situatie dat beide partijen vrede hebben met het eindresultaat en daar doen we dan ook alles aan.