Jozefa OPSOMER

Zéér tevreden zowel van jullie aanbod, de kwaliteit van het deurbeslag, de levering en de service. Super !

Marco de Groot

Goede producten, nette prijs. Snelle klantenservice.

Johanne Hendriks Duinweg 85 1871ae Schoorl

Op afstand niet in te schatten. De bestelling is gedaan door Noviostores en de levering door TNT. De Corona tijd deed een groot beroep op ons geduld, maar daaraan kon u niets doen.

Zie boven.
Zie boven.
Zwak punt: wel een klacht over de aflevering: Bij de ronding van de kas zitten 5 kunststof platen. 3 ervan zijn mat en 2 doorzichtig. Een lelijk gezicht! We vragen ons af of dit kan worden gecorrigeerd? (5 doorzichtige platen)

jc wigman

Oke

geen op of aanmerking

G. J. van Elburg

Correcte afhandeling van de order, tijdstip van levering zoals beloofd

Tijdstip van levering

jack poorters

Snelle levering , mooie brieven bus

Maria Croonen

Ik kocht via marktplaats een kapstok bij dit bedrijf

MB

Item zoals in beschrijving

Rudolf Bouwman

Redelijk product, levering duurde lang, niet zoals toegezegd, communicatie met mij door drie verschillende bedrijven is verwarrend. bezorger behulpzaam. Product zeer ingewikkeld om in elkaar te... Redelijk product, levering duurde lang, niet zoals toegezegd, communicatie met mij door drie verschillende bedrijven is verwarrend. bezorger behulpzaam. Product zeer ingewikkeld om in elkaar te zetten. Ik heb er 4 dagen over gedaan. Uitleg is niet uitgebreid genoeg en de plaatjes zijn zwart, je ziet geen relief dus je weet niet wat boven of onder is en wat links of rechts moet.

prijs , "op voorraad"