JH Timmerwerken Harbers

Super, ik ben super tevreden. Kben goed geholpen

Carina de Vries

Een brievenbus besteld en deze is keurig bezorgden zat keurig in een doos verpakt en hangt ook al..

Benny De Vos

Vlotte levering

Kristof D'Hont

Kleine korting gekregen voor 5 brievenbussen

Willy Meirlaen

Brievenbus geleverd zoals afgesproken en zeer goed verpakt tegen beschadiging, brievenus met boven opening en zeer goede prijs - kwaliteit

P Siousias

Met het bedrijf geen probleem en artikel was ook goed maar de levering is waardeloos .Dhl is om te huilen, eerste keer zou het Donderdag aankomen toen vertraagd, naar Vrijdag van 17.30 tot 21.30 ook... Met het bedrijf geen probleem en artikel was ook goed maar de levering is waardeloos .Dhl is om te huilen, eerste keer zou het Donderdag aankomen toen vertraagd, naar Vrijdag van 17.30 tot 21.30 ook niks Ik heb een mail geschreven dat jullie het retour krijgen mocht het een keer aankomen Zaterdag rond 14.00uur kwam de chauffeur van Dhl het brengen. Ondertussen heb ik het bij een ander besteld die wel binnen 1 dag het heeft geleverd, omdat ik niet verder kon met mijn klus,
Artikel toch maar gehouden omdat terugsturen meer kost dan het product. Alleen ik bestel bij jullie niet meer duurt mij te lang.
Gr Paul

frans

Zeer snelle levering

Danny Ouwerkerk

Goede service

Ilse Bevers

Zeer tevreden over de service