Ef-en

Overzichtelijke en duidelijke website.

C. van Putten

Mosskade t.w.v. € 25,90 besteld voor de verdelging van diverse mossen op het terras maar het product werkt helaas niet.

Reactie Tuinier-winkel.nl:

Geachte klant,
Geachte klant,
Het is spijtig om te horen dat het bij u niet helemaal goed is gegaan. Mosskade is namelijk een zeer effectief- en natuurvriendelijk middel voor het verwijderen van levermos, mos (ook in het gazon), korstmos en groene aanslag (algen). Bij de producten staat een link naar een uitgebreidere handleiding: https://www.tuinier-winkel.nl/brands/mosskade/.
Vriendelijke groet, Chris de Jong

Luc Stippelmans

Ronny Devreker

Korrekt en op tijd geleverd

Jeroen Noyen - Möller Autoschade

Supernetjes gereld en geleverd zoals beloofd!

Ton Munnik

Snel en goed geleverd voor een goede prijs.

Teus Pince van der Aa / Volkstuinvereniging

Een heel prettig bedrijf om zaken mee te doen, zodra je een vraag stelt krijg je op korte termijn een goed en duidelijk antwoord. Wat jammer was dat het door mij gezochte product op dat moment niet... Een heel prettig bedrijf om zaken mee te doen, zodra je een vraag stelt krijg je op korte termijn een goed en duidelijk antwoord. Wat jammer was dat het door mij gezochte product op dat moment niet leverbaar was, en dat ze door hun leverancier niet duidelijk gemaakt werd op welke termijn het wel weer leverbaar zou zijn. Er werden wijzigingen in de verpakkingen aangebracht, wat eigenlijk een lastig verhaal was omdat het tuinier seizoen normaal gesproken al zou zijn aangevangen. Ik zou dan denken doe dit soort aanpassingen dan in het winter seizoen, maar wat ik vindt mag ik alleen maar bij de politie brengen. Tevens was door hun leverancier ook besloten een forse prijsverhoging door te voeren van rond de 20%, wat voor mij lastig was omdat ik voor onze volkstuinclub in zou kopen en de oorspronkelijke prijs was overeengekomen. Dit punt is door tuinier-winkel echter op een perfecte manier opgelost, waarvoor ik alleen maar blij ben met de door hun geboden oplossing voor dit probleem. Waar vindt je dit nog. Toen ik het mailtje kreeg dat er gedeeltelijk geleverd zou gaan worden vrijdag 5 april is er wederom even overleg geweest, en had ik zaterdag 6 april in de ochtend de bestelling keurig thuisbezorgd. Dus wat mij betreft een top bedrijf waar je perfect geholpen wordt, ook als er een probleem bij de levering ontstaat !!!! De werking van de aangekochte korrels is bij ons al geruime tijd bekend, in het bestrijden bij de teelt van aardappelen tegen aantasting door o.a. ritnaalden. Het is een prettige bijkomstigheid dat het scala insecten waar de korrels ook voor kunnen worden toegepast, o.a.larven van de taxuskever -engerlingen - uienvlieg - aardrups - emelten - schorskever en stamboorders - spintkevers en prachtkevers. En dat alles op ecologische basis, zonder chemische middelen en NIET giftig.

Etienne DHooge

Vragen die ik had voor een bestelling werden vlug beantwoord. Ook mijn bestelling werd de volgende dag geleverd.