Daan van der Wal

Snelle levering, goede prijs, fijne persoonlijke klantenservice

Aantal producten waren niet op voorraad, we kregen vervangende producten zonder overleg (langere paaltjes).

Paulus Bert

Goed en snel

Maat van en product op de website was niet beschickbar

Marcel Boone

Prima.

Geen.

G Lopes

Goed klantenservice, slecht hout

betere beschrijving van de staat van het hout

Reactie Hout Vandaag:

Goedemorgen heer Lopes,
Goedemorgen heer Lopes,
Dank dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven. Ik zie dat u een mail heeft gestuurd waarbij u aangeeft niet tevreden te zijn over 2 van de partij palen die wij geleverd hebben. Wij hebben daarom de twee palen - uiteraard kosteloos - voor u omgeruild voor nieuwe exemplaren.
Ik hoop dat u tevreden bent over de geboden oplossing en zien u graag weer terug bij Houtvandaag.nl

Marek Sroczynski

Snel levering en goede service.

Nvt

Dylan Lossie

Rhombus schutting delen besteld en een ton hout voor een overkapping. Veel goedkoper dan elsders. Op de dag dat het werd geleverd werd per post een presentje gestuurd - attent! Helaas hadden sommige... Rhombus schutting delen besteld en een ton hout voor een overkapping. Veel goedkoper dan elsders. Op de dag dat het werd geleverd werd per post een presentje gestuurd - attent! Helaas hadden sommige delen te grote knoesten waardoor ze doorbraken maar geen probleem, direct contact via WhatsApp en 2 uur later werden er nieuwe delen geleverd. Top.

Website is soms lastig via telefoon

Michael

Goede prijs

Maat vlonderplanken kleiner dan beschreven

Henry Frijde

Is prima zo