Goed, oplossing gericht meedenken voor de aflevering!

De website is heel overzichtelijk en jullie zijn echt de goedkoopste. Vragen via de website gaat ook heel fijn en in duidelijke taal..
De dag van levering was heel fijn dat ik een...

Eigenlijk niet. Ik begrijp dat je van foutjes kan leren maar ik ben echt zeer tevreden.. dankjewel.

Vd meer

Top bedrijf denken met je mee.
Levering net gehad werd van te voren gebeld door chauffeur.
Netjes afgeleverd in de tuin.

Mega

Goede prijzen. Super service, heel persoonlijk geholpen en direct goed contact zonder ellendige wacht rijen. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Geen verbeterpunten

Vink

Keurig bedrijf leverde netjes en op de afgesproken tijd.
Chauffeur was erg behulpzaam !

Reactie Tuinhoutconcurrent:

Beste heer V,

Dank voor uw positieve reactie ! Goede waarderingen zijn voor ons erg belangrijk en wij doen dagelijks ons uiterste best om dit voor elkaar te krijgen.

Graag tot ziens bij de Tuinhoutconcurrent.nl !

Koos

Ik bestel bij houtconcurrent en krijg een status update van Van Zundert. Best verwarrend. Ook lastig is dat geen indicatie wordt gegeven van de levertermijn.

Communicatie door partij waarbij ik besteld heb zou wel duidelijker zijn. Ook automatische bevestiging waarin staat dat dezelfde dag wordt geleverd is bij artikelen die op bestelling worden niet handig, want niet terecht.

Reactie Tuinhoutconcurrent:

Goedendag heer O.

Dank voor uw reactie en bestelling bij de Tuinhoutconcurrent. U heeft 17 tuinplanken besteld welke de status "op bestelling hadden". Ook heeft u de optie afhaal (dus geen bezorgen gekozen). Op onze website staat vrij duidelijk dat de Tuinhoutconcurrent de webwinkel is van Houthandel van Zundert. U heeft na uw bestelling een mail gehad dat de goederen besteld worden en dat een bericht voor afhaal zou volgen.

Blijkbaar is deze informatie u ontgaan en zullen wij kijken hoe we dit kunnen verduidelijken in de toekomst.

Toch wil ik u nogmaals bedanken en hopen wij u terug te zien bij De Tuinhoutconcurrrent.nl !

Fred van Munster

Prima, non nonsens en doen wat ze beloven.

Volgende keer graag leveren op een pallet en niet los

Zeer snelle reactie en levering

gerda gillissen

Nou voor het eerst wat besteld bij u bedrijf erg goed geregeld allemaal als ik of de familie nog eens een bestelling hebben maken we echt wel weer gebruik van u bedrijf gerda gillisen

Willem

Duidelijke informatie