Arjan Van Breenen

Levering niet conform afspraak

Communicatie

Goedemiddag,
Bedankt voor de review. Helaas is er iets misgegaan met de levering als gevolg van communicatieproblemen tussen onze externe transporteur en ons. Hierdoor was uw pakket met 1 dag vertraagd. Onze excuses voor het ongemak, en we zullen dit met onze transport partner bespreken om ervoor te zorgen dat dit niet nogmaals gebeurt.
Team Tuinhoutdiscount.

Ronald Vielvoije

Bestelde producten waren netjes klaar gezet ook was ik netjes gebeld over de producten die te weinig beschikbaar waren hier hadden ze een oplossing voor.
Wel vond ik het jammer dat de...
Wel vond ik het jammer dat de producten niet onder plastic zat waardoor al het hout nat was geworden.

Goede communicatie

Goedemiddag,
Bedankt voor de feedback. We zullen dit intern direct bekijken, zodat we het in de toekomst kunnen oplossen.
Team Tuinhoutdiscount

Patrick Redmeijer

Top geregeld, pakket werd zo op de aanhanger gezet en kon weer door👌🏼

Snelle service

Peter Copier

Goede, snelle levering. Nette en duidelijke communicatie

Snelle en complete levering

Gerard van Lieshout

Levering zelf te plannen, klant vriendelijk.

Was clips vergeten om bestelde vlonderplanken vast te zetten. Een mailtje en bestelling werd gelijk aangepast. Betalen bij levering. Ook chauffeur bijzonder klantvriendelijk.

richard velde

Altijd weer

x

Bedrijf komt afspraken niet na, reageert slecht of niet, informeert slecht.

indien alleen levering kan ik ze aanbevelen

Goedendag,
Goedendag,
Het spijt ons ten zeerste te horen dat we onze afspraken niet zijn nagekomen en dat we slecht bereikbaar zijn geweest. Onze oprechte excuses hiervoor. We willen graag in contact komen met u om te bespreken hoe we onze service en communicatie intern kunnen verbeteren.
Met vriendelijk groet,
Team Tuinhoutdiscount

Henk van Duijvenvoorde

Goede producten tegen redelijke prijzen. Goed behandelt en geholpen bij het afhalen.

Top afhandeling van de bestelling.

Jacques Bruintjes

Snelle levering tegen goede prijs

Service! Ik had een kapotte emmer. Heb een mail gestuurd en werd binnen een half uur gebeld met de vraag hoe ze het op konden lossen. Echt top!

Robin Brinkhuijsen

Nette prijzen