Jan

Ondanks de late bestelling toch snel kunnen leveren.
Alleen had ik planken besteld van 22 mm dik, maar niet één plank had ook die gevraagde dikte.
Diktes varieerden tussen 19 en 21 mm.

Alles ziet er keurig uit

Reactie Tuinhoutdiscount.nl:

Wat vervelend om te horen dat de producten niet volledig aan uw verwachtingen voldoen. Het betreft hier echter wel een ruw natuurlijk product, waarbij het mogelijk is dat het hout krimpt of uitzet... Wat vervelend om te horen dat de producten niet volledig aan uw verwachtingen voldoen. Het betreft hier echter wel een ruw natuurlijk product, waarbij het mogelijk is dat het hout krimpt of uitzet als gevolg van natuurlijke processen. Een kleine variatie van enkele millimeters valt binnen de normale marge. Als we toch nog iets voor u kunnen betekenen, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen naar service@tuinhoutdiscount.nl. We staan altijd klaar om u te helpen.
Team Tuinhoutdiscount!

Matthijs

Teuleurstellend

Het product is aangekomen

Gert Jan Op 't Landt

Goede service en aardige mensen

strak georganiseerd goede kwaliteit

Sijmen Visser

Tevreden over de levering

ruim productassortiment, goede communicatie, vlotte levering

Wout Boom

Snelle levering.

duidelijke website

Ronald Kollen

Artikel netjes geleverd op het door mijzelf gekozen moment

heldere communicatie en levering

Hans-Erik van Vuren

Groot bedrijf met zeer ruime keuze

Zie boven

D. Engelen-Kenson

Super goede en snelle service tegen een scherpe prijs!!

Meedenkend, oplossend, snelle service, scherpe prijs.

Gert Knoop

Mooie uitgebreide en duidelijke website

Komen hun afspraken na en snelle levering!

Arjan Van Breenen

Levering niet conform afspraak

Communicatie

Reactie Tuinhoutdiscount.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor de review. Helaas is er iets misgegaan met de levering als gevolg van communicatieproblemen tussen onze externe transporteur en ons. Hierdoor was uw pakket met 1 dag vertraagd. Onze excuses voor het ongemak, en we zullen dit met onze transport partner bespreken om ervoor te zorgen dat dit niet nogmaals gebeurt.
Team Tuinhoutdiscount.