raaijmakers

Uitstekend

A Hol

Onze ervaring met dit bedrijf is erg goed. Ze komen hun afspraken netjes na, schutting is vakkundig gezet en klachten worden direct opgepakt en afgehandeld. Enig minpuntje is de kwaliteit van de... Onze ervaring met dit bedrijf is erg goed. Ze komen hun afspraken netjes na, schutting is vakkundig gezet en klachten worden direct opgepakt en afgehandeld. Enig minpuntje is de kwaliteit van de hard houten schermen. Zelfs na reparatie is dit op sommige punten helaas niet helemaal wat we er van verwacht hadden.

Marijke Van Veggel

Heel goed

Hemme

Plaatsen van een schutting

Naomi

Geweldig! Schuttingen zijn prachtig en strak geplaatst

Familie Fitsch

Keurig netjes geholpen werden meteen op de hoogte gesteld dat er een lange wachttijd was maar daar konden we dan gelijk rekening mee houden en die wachttijd werd ook niet uitgesteld en dat vonden we... Keurig netjes geholpen werden meteen op de hoogte gesteld dat er een lange wachttijd was maar daar konden we dan gelijk rekening mee houden en die wachttijd werd ook niet uitgesteld en dat vonden we erg prettig.
Ook het feit dat we een mailtje voor het plaatsen kregen vonden we verrassend.
En het plaatsen zelf prima
Er werd meegedacht met ons omdat mijn man erg lang is om de schutting te laten verspringen zodat hij er niet meer overheen kan kijken wat een wens van ons was.
Leuke vrolijke mannen die snel en vakkundig werkte en de boel netjes achter lieten.
Vooral zo door gaan niks veranderen.
Bedankt voor de goede service.

Roeline

Zeer vriendelijk, behulpzaam en goed gemutst personeel. Leveren vakwerk!

Niet van toepassing

Zeer positief.

Schoenmakers

Goed, snel reactie, vriendelijke mensen