M.Hiemstra

Prima, snel geleverd

B. Telgenhif

Er werd gezegd dat je bij bestellingen boven 50 Euro geen verzendkosten werden berekend maar moest ik toch wel betalen. Vond ik minder goed..

Snelle levering alleen dit keer alles in 1 grote doos waar waarschijnlijk mee gegooid of gevallen is, dus van de vogelpindakaas 3 deksels kapot evenals de thermometer die bij 38 gr gebroken is.

Bestellen verliep makkelijk en prijs is goed. Enige minpunt is dat de op de website gestelde levertermijn niet gehaald werd, terwijl dat voor mij reden was om te bestellen. Als niet aan de belofte... Bestellen verliep makkelijk en prijs is goed. Enige minpunt is dat de op de website gestelde levertermijn niet gehaald werd, terwijl dat voor mij reden was om te bestellen. Als niet aan de belofte voldaan kan worden, om welke reden dan ook, zou het wel fijn zijn als je hierover een bericht krijgt wanneer de bestelling dan wel geleverd kan worden.

Eenvoudig;snel;correct.

ter Haar

Efficiënte website. Snelle levering. Goed assortiment w.o. mezenbollen zonder net. Verzendkosten ook bij de hogere bestellingen jammer, dat was eerst niet

Bas

Goede prijs, eenvoudig te bestellen en goede levering

Bestellen was makkelijk. Alleen de levertijd was een stuk langer, dan gebruikelijk.

Betsy

Bestellen was heel gemakkelijk en de levering supersnel: ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis!