Patrick Van Leuken

Top, super service

Service na aankoop

de Haan

Ik vind goede site heeft en diensten werken goed. Het artikel netjes thuis gekregen.

Aftray betaling systeem

Simon IJff

Enkele weken geleden gezocht naar een kamado barbecue. Tijdens mijn zoektocht op de website gestuit. Mooie aanbieding maar niet meteen leverbaar. De verkoper zou mij informeren als de importeur ze... Enkele weken geleden gezocht naar een kamado barbecue. Tijdens mijn zoektocht op de website gestuit. Mooie aanbieding maar niet meteen leverbaar. De verkoper zou mij informeren als de importeur ze weer op voorraad had. Vandaag contact gehad met Hans dat er een paar binnen gekomen waren. Gelijk besteld, en geloof het of niet hij staat diezelfde dag al in mijn tuin. Dat is pure service. Grote klasse.

Communicatie met de klant, meedenken en klant is koning mentaliteit.

esther garden

goede service

Jan Berkepeis

Uitermate positief.

Service; ik werd gebeld over een langere levertijd. Of ik dat wilde afwachten?

Calle

Heel goed, duidelijk in mails niet teveel mails. Bezorging heel netjes.
Heel goed, duidelijk in mails niet teveel mails. Bezorging heel netjes.
Duidelijk en niet veel poeha erachter van iedere ding wel een mail. Soms als je iets besteld heb je voor dat het binnen is wel 4 mails binnen.
Zijn duidelijk in overzicht mail van bestelling en bezorging.

Het bezorgen was heel netjes.

nvt

Goede (menselijke) service, gewoon top!

Goed bereikbaar, op meerdere websites, duidelijke website

L. van Baal

!!

!!

Maikel

Hans en Paul super bedankt voor de service!! Gemoedelijk, flexibel en meedenkend. Super. Ga zo door!

A. Wetemans

Zeer goed georganiseerd en correcte afwikkeling