Adriaan

Goede ervaring snelle levering

Adriaan

Goede ervaring snelle levering

Paul

Is gewoon top. Snel.en goed geleverd

Snel geleverd

Peter Rommens

Prima ervaring

snel, adquaat

Manuel

Grill guru besteld voor een mooie prijs. Snelle levering .

Snelle levering.

Tamara Doesburg

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn niet goed. Het is dat het product wel naar wens was, maar verder is het waardeloos!
Prima als je op vakantie gaat en de klant dan korting geeft, maar zorg...
Prima als je op vakantie gaat en de klant dan korting geeft, maar zorg en dan wel voor dat de klant na de vakantie niet nog 3 weken op zijn pakket moet wachten.
Of communiceer hier over naar de klant.

Product was naar wens

Petra van de pol

Super service! Tijdens de vakantie een bestelling gedaan van streamerdraad. Heb altijd wat op voorraad. Omdat ze vanwege vakantie niet de volgende dag uitleveren een leuke korting! Na vakantie bleek... Super service! Tijdens de vakantie een bestelling gedaan van streamerdraad. Heb altijd wat op voorraad. Omdat ze vanwege vakantie niet de volgende dag uitleveren een leuke korting! Na vakantie bleek de nieuwe voorraad te laat zijn aangeleverd en konden ze slechts deel uitleveren. Werd netjes geveld met de vraag of ik een nalevering wilde of de bestelling wilde annuleren. Netjes hoor. Bestelling is daarna keurig afgeleverd met netjs bericht via mail.

Servixe

Van Dijk

We hebben een Grill Guru bij TuinartikelTotaal besteld met de vraag of we er een extra rooster konden bijbestellen.
Bleek geen probleem alles in een keer binnen de afgesproken tijd geleverd.

We verzochten om bepaalde informatie per email op zondag, de email werd zelfs de zelfde dag vriendelijk beantwoord.

H de Groot

Snelle levering. Goede onsteuning bij vragen. Uiterst vriendelijk geholpen. Prima service.

Snelle reactie op mail. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Leonie

Goed product tegen de beste prijs, snelle levering en top service!