Monic Rutter

Zeer tevreden alles bijgeleverd,echt top!
Straks lekker genieten van onze overkapping.

Alles prima

G. van Diermen

Product prima, maar onduidelijkheid over tijdstip van bezorging. Moest er de hele dag voor thuisblijven

zie boven

Reactie TuinartikelTotaal.nl:

Geachte meneer Van Diermen, hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het tijdstip van uw bezorging onduidelijk werd aangegeven. Helaas hebben wij zelf... Geachte meneer Van Diermen, hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het tijdstip van uw bezorging onduidelijk werd aangegeven. Helaas hebben wij zelf geen controle over het tijdstip waarop de vervoerder uw bestelling bezorgd. Wij hebben uw klacht gemeld bij de vervoerder en hopen dat u in het vervolg meer duidelijkheid krijgt over uw bezorging. Onze excuses voor het ongemak.

Eric Grepro

Goede service, en snelle levering, en de betere kwaliteit producten

goede service en snelle levering

Richard Snelder

Snel en netjes

goede garantie/ruil voorwaarden

Bart

De bestelling verliep prima en duidelijke site. De artikelen werden snel en correct afgeleverd. De artikelen waren goed verpakt en zijn dus zonder beschadigingen aangekomen. Artikelen werken prima.

Goede artikelen en snelle levering.

F.M.C. Nieboer

Na enige problemen met het verzenden fantastisch opgelost. Heel goede service.

Aanspreekpunt en goede service

Kobe

Correct product en levering

correct product en levering

vandenbogaerde

Goed, enkel een lange tijd voor levering.

neen

Ronald De Rijber

Hier besteld en binnen 20 uur mijn bestelling in huis .

Sturen de bestelde spullen snel af

T. Voerman

Goed contact, goed overleg gehad, met nuttige aanbevelingen. Veel zorg besteed aan verpakking, ook uitstekend dat niet te verzenden planten dan ook op advies van de inpakker, niet per post gaan.

Maatwerk, overleg, advies, telefonisch nabellen, helemaal top!