Zeer snelle verzending en mooie stalen kunstgras ontvangen. Hartelijk dank hiervoor.

Albert Stoffer

Uitstekend

snelle en adequate reactie toen bij aflevering een glas stuk bleek te zijn.

A H de Vries

Zeer prettige ervaring

Dries

Uitstekend. Snelle levering en goed verpakt.

A.W. Otter

Het was de eerste keer, de kennismaking is goed verlopen

Daar is de kennismaking nog te kort te voor.

Jannio

Duidelijke webshop, sterke prijzen

Betrouwbara webshop, hanteren andere prijzen als via Bol.com

Reactie TuinartikelTotaal.nl:

Geachte heer,
Dank u voor de review.
We willen u er graag op wijzen dat bij alle producten de te verwachten levertermijn staat aangegeven.
Dit staat vetgedrukt boven de prijs,...
Geachte heer,
Dank u voor de review.
Dit staat vetgedrukt boven de prijs, weergegeven bij ieder product.
De verzendinformatie ontvangt u automatisch zodra iedere bestelling daadwerkelijk verzonden wordt, hiermee kunt u de zending online volgen.
Tuinartikeltotaal

De Burger Bike

Sinds een paar maanden levert TuinartikelenTotaal.nl houtskool, briketten andere bbq benodigdheden voor onze onderneming en we zijn hier zeer tevreden over, de kwaliteit van de producten is hoog en... Sinds een paar maanden levert TuinartikelenTotaal.nl houtskool, briketten andere bbq benodigdheden voor onze onderneming en we zijn hier zeer tevreden over, de kwaliteit van de producten is hoog en professioneel! Bestellingen worden snel verwerkt en als het moet op zeer korte termijn. Daarnaast zijn we erg tevreden over de expertise en het adviserend vermogen van de medewerkers, ze helpen en adviseren waar nodig!

Hoge kwaliteit, snelle service en advies naar wens!

Jan

Goede service

Frans

Beperkt, tot dusver goed

Assortiment en uitleg

Louis van Goor

Prima, adres zelfs doorgegeven aan een vriend, die zal oiok bestellen