Tom Jetses

Snelle levering, correcte levering

Zie boven

Erik de Ruijter

Tuinartikeltotaal zelf deed zijn best. het product Royal Well Muurkas Mini Wall 2 is een super miskoop! een slecht montagehandleiding met veel fouten. om de plankjes voor kweekpotjes te monteren... Tuinartikeltotaal zelf deed zijn best. het product Royal Well Muurkas Mini Wall 2 is een super miskoop! een slecht montagehandleiding met veel fouten. om de plankjes voor kweekpotjes te monteren moet je de kast weer half demonteren. een slappe constructie die ook geen wind weerstond. de vaste voorplaat waaide eruit ondanks het tijdig afdichten van het kasje. en die polycarbonaatplaat was er ook niet meer in te zetten.
kortom een miskoop van 450 euro van Chinese meuk

Reactie TuinartikelTotaal.nl:

Beste meneer De Ruijter,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
We vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Onze excuses voor het ongemak.
We hebben...
Beste meneer De Ruijter,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
We hebben uw klacht direct gemeld bij onze leverancier. Deze gaf aan dat de muurkas op een verkeerde locatie is geplaatst. Het is essentieel om de kas op een vlakke, stabiele ondergrond te plaatsen tegen een sterke muur. De muurkas is niet geschikt voor montage aan een houten schutting. Hierdoor heeft de kas helaas stormschade opgelopen.
We begrijpen dat dit erg vervelend voor u is. We hebben daarom contact met u opgenomen om samen tot een passende oplossing te komen.
Tuinartikel Totaal

N Tunderman

Vanwege feestdagen liet verzending op zich wachten, na 1 mailtje dat ik t direct nodig had, werd het direct verzonden.

Vriendelijk

Ingrid De Rijck

Duidelijke website

snelle levering

Herma Kraan

Geen enkel negatief gevoel, goed product (schaduwdoeken), snelle levering. Kortom, tevreden!

persoonlijk contact mogelijk

mariska Stam

Prima, snel verzonden ook

Snelle verzending

Andre Koeman

Prima, alles volgens afspraak, goed product

Zoals afspraak, mooi en kwalitatief goed product. Correct geleverd

Marian

Eenvoudig online te bestellen, snelle levering.

Wij wilde dezelfde bestelling als vorig jaar plaatsen, maar het product bleek uit het assortiment. Wel een prima alternatief kunnen bestellen.