Levertijd 2 dagen maar kreeg het op fe vijfde dag. Op dag 3 geen bericht gehad. Gemaild en kreeg toen volgende dag mail terug. Men hadverkeerde email ingetoetst. Dag 5 levering en was correct.

Snelle reactie op mail.
Prijs ten opzichte van andere bedrijven

Prima tevreden,maar heb geprobeerd vandaag een 2de dezelfde bestelling te plaatsen,ging niet!!!

Hugo

Goede service en prachtig materiaal

Beschrijf hier uw ervaring

Goeie service. In eerste instantie het verkeerde onderdeel geleverd maar na een email meteen het juiste onderdeel opgestuurd.

Snel geleverd en na melding dat foutief product geleverd was opnieuw snel de juiste ontvangen.
Ik wacht echter nog steeds op een retouretiket of antwoordnummer om foutieve producten retour te...

Zeer goed!

- Duidelijke site
- Snelle en correcte levering

patrick

Product dat ik besteld heb,was dik in orde,en een hele snelle service,dank u wel

Jaap Hoekman

Prima shop, in tegenstelling tot veel andere webshops is persoonlijk contact , voor eventuele vragen , steeds mogelijk.
Snelle en correcte levering. Ik vond de oude website iets makkelijker...

Beschrijf hier uw ervaring

persoonlijke contact - snelle levering - scherpe prijs ( overigens ga ik niet voor het laatste dubbeltje bij iemand loeren),
bewezen kwalitatief goede producten, ( ervaring in eigen tuinen en bij de door mij aanbevolen leveringen bij familie en kennissen)

Overzichtelijke website. Goed kwalitei en snel geleverd.

Jan

Heb een druppelslang van rainbird besteld en een druppelslang van Toro aangekregen.
Uw site is misleidend, bovenaan staat duidelijk "Home --> Rain Bird Waterafgifte --> Druppelslang", bij de...

geen sterke punten.

Reactie Tuin en Water:

Beste Jan

Erg vervelend om dit te lezen. Allereerst wil ik zeggen dat dit niet misleidend bedoeld is!
We leveren zowel RainBird druppelslang als de toro, er is een fout gemaakt in het magazijn waardoor u de verkeerde heeft ontvangen. normaal zouden we dit dan retourneren en de juiste alsnog leveren maar in uw geval gaat dit helaas niet meer. mocht u in het vervolg nog iets willen bestellen dan zullen we u zeker tegemoet komen. excuses voor het ongemak.

Team DVC watergroep