Tubantia

Anja

Slechte service ivm overlijden dat je de krant dan niet op kan zeggen!

Binding met mijn regio. Ben ermee opgegroeid.

Regina Tieman

Vriendelijke telefoniste....Shelliny...complimenten. Alles goed geregeld ivm abonnement van mijn moeder.
Vriendelijke groet,
Regina Tieman

ter beke-la grand

Als hij ook bezorgd werd,een9.zeer slechte levering.slechte service

H.Bosch

Niet goed. Heb een abonnement voor de zaterdagkrant en krijg het al 2 weken niet. Wordt waarschijnlijk niet gecommuniceerd met de bezorgers

J H Tijhuis

Negatief , ik krijg geen mededeling dat mijn abonnement afgelopen is , maar ga ineens veel meer betalen.
terwijl een mail toch beter op de plek was geweest

Mijn vraag alleen is waarom moest ik 12,50 Euro betalen
en dat heb ik gedaan dus ik wil het graag terug gestuurt krijgen

B Lammertsen

Dat het iedere dag verschijnt.

T.C. Schreuder- Romp

Ik puzzel erg graag. Iedere dag haal ik met plezier de krant uit mijn brievenbus. Lees eerst al het nieuws en daarna komen de puzzels aan de beurt. Vooral nu iedereen met vakantie is, heb ik lekker... Ik puzzel erg graag. Iedere dag haal ik met plezier de krant uit mijn brievenbus. Lees eerst al het nieuws en daarna komen de puzzels aan de beurt. Vooral nu iedereen met vakantie is, heb ik lekker veel tijd voor dit alles. Maar..........des te groter is mijn teleurstelling om 2 dagen achter elkaar, vrijdag 11 en zaterdag 12 augustus DEZELFDE puzzels aan te treffen. Puntje eraf Tubantia en ook wel onzorgvuldig van jullie.
Toch vriendelijke groeten, want ik kan de krant niet missen.Mevr. T.C Schreuder- Romp te Goor.

F Koopman

We zijn tevreden met de tubantia