De samenwerking en de terugkoppeling(-en) bevielen erg goed. Jammer genoeg was onze medewerker verre van meewerkend waardoor het werk van Linda bijzonder lastig werd gemaakt.... Toch sloeg ze zich... De samenwerking en de terugkoppeling(-en) bevielen erg goed. Jammer genoeg was onze medewerker verre van meewerkend waardoor het werk van Linda bijzonder lastig werd gemaakt.... Toch sloeg ze zich er goed doorheen..!

R Bouwman

Doelgerichte en adequate begeleiding en sturing van het te begeleiden personeel.

Euro Caps

Tweede spoor re-integratietraject van een medewerker die arbeidsongeschikt was geraakt en inmiddels bij ons ziek uit dienst is gegaan ivm overschrijden van 2 jaar ziektegrens

Paddy Monster

Een medewerker van 1 van mijn teams heeft een traject doorlopen bij ttif & werk

Danny Kieboom

Tweede spoor

Hanneke

Linda heeft de opdracht zeer vakkundig en professioneel uitgevoerd. In combinatie met haar menselijke benadering richting client en haar gevraagd en ongevraagd advies richting de opdrachtgever ben... Linda heeft de opdracht zeer vakkundig en professioneel uitgevoerd. In combinatie met haar menselijke benadering richting client en haar gevraagd en ongevraagd advies richting de opdrachtgever ben ik zeer tevreden over hoe het traject is verlopen.

c

Dit traject moesten wij ingaan, maar onze werknemer zou niet gaan solliciteren omdat zij gewoon bij ons zou blijven voor de uren die zij in staat was om te werken. Dus dit traject was eigenlijk... Dit traject moesten wij ingaan, maar onze werknemer zou niet gaan solliciteren omdat zij gewoon bij ons zou blijven voor de uren die zij in staat was om te werken. Dus dit traject was eigenlijk helemaal niet nodig.

D.

Prima contact. altijd goed bereikbaar. vriendelijk en hulpvaardig.

Jurgen van Diemen

Prima samenwerking. De mobiliteitscoach was meer dan bereid zijn steentje bij te dragen. Werd niet gekeken op tijd of energie welke er in gestoken werd.

Annelies Gillich

Positief als altijd