Nina

Voor de tweede keer hebben wij hier onze geboortekaartjes besteld. Fantastisch en zeer persoonlijk bedrijf!

- Originele geboortekaartjes die je nergens anders vindt.
- Uniek bedrijf.
- Zeer vlotte en persoonlijke reactie op vragen. Het team is bereid om mee te denken, erg fijn!

Leuk om zelf het kaartje aan te kunnen passen. Mooi kaartje. Helaas wel verkeerde enveloppen geleverd. Maar we konden ze terugsturen en zelf alsnog enveloppen gekocht.

Online je eigen ontwerp kunnen maken met basis elementen

Correcte levering van kaart / enveloppen

Nikée

Leuke ontwerpen voor een goede prijs

Leuke, niet te dure kaartjes om zelf verder te ontwerpen

Na het bestellen mijn ontwerp terug inzien lukte niet

Fenna

Super veel variatie in kaarten en originele disigns ! Het kaartje past perfect bij de baby kamer het systeem om de kaartjes aan te passen werkt ook super!

Snelle levering en service. Veel keuze en systeem om kaartjes te bewerken werkt heel fijn!

De enveloppen zijn best prijzig om er bij te bestellen dat hebben wij dus ook niet gedaan.

Positief! Snelle reactie tijd op vragen via mail, zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Snelle reactie

Leveringstijd

Mooie kaartjes! Fijn dat je kosteloos een proedruk kan laten maken

Proefdruk, mooie kaartjes

Verzendkosten die betaald moeten worden. Ik vond dat wat tegenvallen bij een besteed bedrag van boven de 250 euro.

Marjolein

Fijne website, leuke kaartjes en laagdrempelig contact

Snelle service

Een deel van onze enveloppen kwam met exelsorennuit het pakket. Geen ramp, maar toch

Het was fijn dat het geboortekaartje gratis naar onze wensen kon worden aangepast.

Het gratis aanpassen van het lettertype van het geboortekaartje.

We kwamen erachter dat we te weinig kaartjes hadden besteld, daarom plaatsten we een tweede bestelling. Misschien zou de staffelkorting ook van toepassing kunnen zijn op volgende bestellingen van een eerder afgenomen product.

Leuke originele ontwerpen en prima service!

Zeer persoonlijke service. Begrepen direct wat ik bedoelde en hoe ik het geboortekaartje van ons eerste kindje graag wilde. Wat in mijn hoofd zat zette zij op papier. Drukkwaliteit en leversnelheid...

Drukkwaliteit, snelle reactie, snelle levering, keuze in papier en printjes precies genoeg wordt niet overspoeld met teveel keuze.

Niet echt, misschien nog wat meer adverteren op facebook en pinterest met alle mogelijkheden die er geboden worden. Na hele zoektochten op internet kwam ik via mijn zus bij Tsjip terecht.