8.5/10

Annemieke

Voor alle drie de kinderen gebruik gemaakt van Tsjip! En we zijn echt heel erg tevreden. Snel antwoord via email, er kan worden meegedacht met het ontwerp, de toon is vriendelijk, de service heel...

Zie hierboven

Renée

Helemaal blij met onze geboortekaartjes, voor beide dochters hier besteld!

Leuke ontwerpen goede kwaliteit

Bewerken via telefoon vergemakkelijken

We zijn erg blij met het geboortekaartje van onze zoon. Eerst een proefdruk en uiteindelijk alle kaartjes netjes ontvangen.

Danielle Wieskamp

Goede en snelle levering. Alleen jammer dat kaartjes niet te bewerken zijn op je mobiel. Verder top!

Snelle levering.

Bewerken ook mogelijk maken op telefoon.

Mattir

Site werkt prima om zelf kaartjes te ontwerpen.
Adresstickers en sluitzegel het was allemaal top en zag er netjes uit

Makkelijke site, overzichtelijk, bij veelgestelde vragen staan al veel oplossingen als je ergens niet uit komt.

Pj

Een hele vlotte afhandeling van de bestelling. Mooie ontwerpen en een grote vrijheid om deze aan te passeb

Goede software voor kaartjes ontwerp.

Ook doosjes voor doopsuiker drukken

Sandra Jansen

Goede, snelle service. Originele geboortekaartjes. We krijgen er veel complimenten over.

Snelle levering. Makkelijke editor. Originele geboortekaartjes.

Chrissie

Goede service van het bedrijf. Reageren binnen een dag op vragen. Gratis aanpassingen van de kaartjes. Mooie druk en snel geleverd.

Veel keus en mogelijkheden.

Misschien nog iets sneller reageren op een vraag.

Patricia

Leuke, originele geboortekaartjes!

Ontzettend schattige geboortekaartjes, leuke ontwerpen. Fijn dat je proefdrukken op de verschillende papiersoorten kan bestellen. De editor om de kaartjes te personaliseren is makkelijk in gebruik.

Betere communicatie over de levering. Er was bij ons iets misgegaan bij de drukker, dat kan natuurlijk gebeuren, maar hier hadden we geen bericht over gehad. Toen ik contact opnam werden er wel meteen excuses gemaakt. Levering was daarom een dag later.

Mandy Bertens

Superblij met onze mooie, originele kaartjes! Veel complimentjes over gekregen, makkelijk te bestellen en snel in huis. De adresstickers waren in het echt 100x mooier dan op de site en onze keuze...