9.5/10

V. Gisbergen

Goede service, mooie kaartjes en duidelijke communicatie. Onze geboortekaartjes zijn vlot en helemaal naar wens geleverd.

Duidelijke communicatie, mooi assortiment en veel mogelijkheden bij het zelf ontwerpen van een kaartje.

Bij het ontwerpen heb ik wat langer moeten wachten op reactie toen ik wat hulp nodig had. Na telefonisch contact ben ik snel en goed vooruit geholpen.

Goede service!

leuke ontwerpen, makkelijk systeem om mee te werken en fijn dat je 2 keer een proefdruk kunt laten maken!
Ook de service om met een medewerker contact te hebben over jou design heb ik als heel fijn en deskundig ervaren.

n.v.t.

Didi

Goede service. Voor allebei onze kinderen hier het geboortekaartje besteld. Erg tevreden

Hulp van Lolita. Veel keuze.

Ontwerpprogramma kunnen wij slecht mee omhoog. Vooral plaatjes invoegen, slepen en op juiste grote maken. Dan wilde ik het kleiner, werd het alleen maar groter. Veel frustratie!

Marloes

Website navigeert fijn. Originele kaartjes die je eenvoudig zelf aan kunt passen. Bij vragen schieten ze te hulp. Fijn dat je gratis proefkaartjes ontvangt.

Goede hulp / communicatie bij vragen.
Gratis proefkaartjes.

Enige minpunt vond ik de latere levering. Ik had de kaartjes bewust voor 12:00 uur besteld, maar helaas volgende dagboek binnen.

Reactie Tsjip geboortekaartjes:

Beste Marloes, vervelend dat de kaartjes een dag later zijn bezorgd.
De bestelling is inderdaad dezelfde dag gedrukt en verzonden. Zodra wij het pakket hebben overgedragen aan de pakketdienst hebben wij geen controle meer over het tijdstip levering. De bezorging vindt in de regel de volgende dag plaats, het kan helaas incidenteel een dag later zijn.

Goede kwaliteit en snelle levering

Houden zich aan verzendtijden, alles komt altijd op tijd binnen. Ook de kwaliteit is fantastisch.
Op de site kun je gemakkelijk je eigen kaartje samenstellen, echt iedereen kan dit!!

Veel keus uit mooie kaartjes bij Tsjip. Heel fijn dat de mogelijkheid er is om proefdrukken te bestellen. Wij zijn heel blij met de mooie kaartjes en hebben vele leuke reacties erop gekregen.

Mooie kwaliteit kaartjes en vlotte levering.

Super tevreden over de service! En we kregen leuke reacties op het kaartje.

Ik ben erg positief over dit bedrijf. Erg blij met de geboortekaartjes die we hebben laten drukken.

Aanpassingen worden snel en goed gedaan, mooie, originele kaartjes

Geen verbeterpunten of tips

Lisa

Fijne snelle levering, en een mooie kwaliteit!

De gratis proefdruk is heel fijn..

Nee ik heb geen verbeter punten

Carina

Mooie unieke kaartjes, snelle levering

Zie hierboven

Keuze uit enveloppen mag groter