Leuke originele geboortekaartjes!

unieke kaartjes en leuke sluitzegels.

Redelijk duur
Hoge verzendkosten
Weinig keuze in enveloppen

Anouk

We hebben voor de derde keer hier ons geboortekaartje besteld en het was weer moeilijk kiezen. De ontwerpen zijn zo lief, leuk en origineel. Op ons verzoek is het kaartje nog aangepast en iedereen...

Goede en persoonlijke service en snel

Evelien Vandromme

Goeie service, goede kwaliteit

zeer bereikbaar en behulpzaam

leuk om elektronische versie van je kaartje te hebben

Jasmijns ouders

Behulpzaam bij het doorvoeren van gewenste aanpassingen

Het was fijn geweest als de plaatjes die gebruikt worden op de kaartjes, ook als losse afbeelding beschikbaar waren. Dan kan je het plaatje van de voorzijde, ook aan de binnenkant van een kaartje terug laten komen

Wij hebben twee weken geleden geboortekaartjes besteld.

Zijn super snel met mail beantwoorden. Behalve in het weekend.

Indien mogelijk zou mail beantwoorden ook in het weekend fijn zijn! Dan zouden we de kaartjes nog eerder besteld hebben..

Van Baren

Super goede service, denken mee met nieuwe ideeën en voldoende gratis proefkaartjes zodat je zeker bent dat je kaartje helemaal naar wens is.
Wij wilden graag een kleur blauw die we niet...

Snel reactie terug, luisteren naar je ideeën.

Dat als je het kaartje hebt bewerkt en wilt opslaan je er een naam aan kan geven zodat je voor je eigen gevoel ook zeker het goede kaartje besteld.

Daisy de Heer

Ik heb een aantal keer om hulp gevraagd en werd daar iedere keer netjes mee geholpen. Ik heb voor alle 3 mijn kinderen de kaartjes hier besteld en dat is iedere keer goed bevallen.

Flexibel, veel keus om het kaartje 'eigen' te maken. Hulp via mail en telefoon. Goed geholpen om de laatste gegevens op tijd af te krijgen waardoor het naar de drukker kon en de volgende dag in huis was.

Ik heb een aantal keer om hulp gevraagd bij het aanpassen. Soms duurde dit wat lang, vond ik vooral een probleem omdat ik op alledag liep en die tijd dus niet echt had. Maar na een belletje meteen geholpen. Erg fijn dus! Het programma om de kaartjes aan te passen werkt niet optimaal in explorer. Tekst aanpassen midden in een tekstvak gaat niet handig: cursor verspringt na iedere letter naar het einde vh tekstvak. Ik begreep bij de laatste aanpassingen en telefonisch contact met jullie dat het met Firefox beter moet gaan. Dit kreeg ik even niet voor elkaar, dus ik weet niet of dit de oplossing is... wellicht op de site laten weten dat het het beste werkt met Firefox?

Duidelijke, mooi vormgegeven website en kaartjes. Snelle levering.

Vernieuwend en klantgericht.

Positief, klantgericht, eigen initiatief in het verbeteren van door klant opgemaakte kaartjes

zie bovenstaande. Snelle en persoonlijke reactie. Er is veel mogelijk.

geen idee. nog snellere reactie?

Ervaring is positief. Onze verzoeken werden direct ingevuld.

De vele mogelijkheden en personalisaties

Als je op vrijdag besteld na 12 uur dan komt het pakketje met de bestelling pas binnen op dinsdag. Mogelijk kan deze service versneld worden.