9.5/10
8.5/10

Heel positief, leuke ontwerpen en snelle levering.

Leuke ontwerpen, snelle levering

Vreemd dat je de enveloppen los bij moet bestellen.

Danielle van der Peet

Geweldige service!

Kijkt nog eens kritisch naar je bestelling. Persoonlijk contact.

Helen Snaas

Tot nu toe 2x de geboortekaartjes hier besteld. Hele unieke ontwerpen die goed aan te passen zijn. Snelle service. Zeer tevreden!

Snelle verzending

Jessica

Voor de tweede keer geweldige geboortekaartjes besteld. Erg mooi, origineel en super service!

Tsjip denkt met je mee en doet er alles aan om de bestelling zsm te leveren.

Het zou fijn zijn om van te voren te weten binnen hoeveel tijd je een reactie kunt verwachten op bijv een aanpassing. Dat scheelt vaak mail checken :)

Robert-Jan

Ik kan alleen maar positief zijn!
Snelle reacties op verzoek kleine aanpassingen en uitlijnen van de geboortekaartjes. Daarnaast naar mijn mening de leukste ontwerpen. En vandaag besteld is...

Snelheid en service optimaal

Geen verbeterpunten

Sarah schevenhoven

Ook voor ons tweede kindje hebben we gekozen voor Tsjip geboortekaartjes, leuke kaartjes, makkelijk aan te passen naar eigen wens en snelle levering. Top!

Ruim assortiment en snelle levering

Bestellen via mobiel is nog niet (goed) mogelijk, dit zou wel handig zijn als het via de website of app mogelijk wordt gemaakt

Mooie website, alles heel duidelijk. Kaartjes kwamen proper verzorgd aan en waren heel mooi!

Snelle service en duidelijke communicatie

Marijke Hornstra

Onlangs hebben wij de geboortekaartjes voor ons eerste kindje bij Tsjip geboortekaartjes besteld. De service vanaf het begin was zo goed. Met alle vragen werden we uitstekend geholpen en ook vragen...

Zeer klantvriendelijk en altijd telefonisch bereikbaar.

Rixt van Ingen

Een gebruiksvriendelijke website met mooie en bijzondere designs. Ik werd goed geholpen bij het maken van het kaartje met een prachtig eindresultaat!

Goede en snelle communicatie
Behulpzaam
Snelle levertijd
Gebruiksvriendelijke website
Goede klantenservice (klacht over kleur geboortekaartje is heel netjes en naar alle tevredenheid opgelost)

Helaas was bij ontvangst van het geboortekaartje de kleur niet correct. Dit is heel netjes opgelost (kaartjes zijn opnieuw gedrukt en geleverd) maar misschien is het goed om dit van tevoren te controleren.

Marlou

Fijn aanbod, heel divers en makkelijk systeem om je eigen kaartje te ontwerpen en aan te passen.

Snelle levering, makkelijk gebruik van website en aanpassing van het kaartje. Opgeslagen versie goed terug te vinden. Volgende keer zal ik deze website weer gebruiken en aanbevelen bij andere!

Bij proefdruk zal het prettig zijn als achterop word vermeld welk papiersoort het is. Dit was niet duidelijk en bij definitieve bestelling is nog een andere versie gekomen. Voor ons ontwerp maakte het niet uit, maar bij klassiek kaartje kan dit wel bepalend zijn.