9.5/10

Rixt van Ingen

Een gebruiksvriendelijke website met mooie en bijzondere designs. Ik werd goed geholpen bij het maken van het kaartje met een prachtig eindresultaat!

Goede en snelle communicatie
Behulpzaam
Snelle levertijd
Gebruiksvriendelijke website
Goede klantenservice (klacht over kleur geboortekaartje is heel netjes en naar alle tevredenheid opgelost)

Helaas was bij ontvangst van het geboortekaartje de kleur niet correct. Dit is heel netjes opgelost (kaartjes zijn opnieuw gedrukt en geleverd) maar misschien is het goed om dit van tevoren te controleren.

Marlou

Fijn aanbod, heel divers en makkelijk systeem om je eigen kaartje te ontwerpen en aan te passen.

Snelle levering, makkelijk gebruik van website en aanpassing van het kaartje. Opgeslagen versie goed terug te vinden. Volgende keer zal ik deze website weer gebruiken en aanbevelen bij andere!

Bij proefdruk zal het prettig zijn als achterop word vermeld welk papiersoort het is. Dit was niet duidelijk en bij definitieve bestelling is nog een andere versie gekomen. Voor ons ontwerp maakte het niet uit, maar bij klassiek kaartje kan dit wel bepalend zijn.

Karin Huibers

Zij hebben mij erg goed geholpen met het ontwerp van het geboortekaartje. Ook is het super fijn dat je 2 gratis proefafdrukken mag bestellen, zodat je het daadwerkelijk kan bekijken.
Levering...

Goede service!

Kan ik niet bedenken

Trotse ouders

Wij hebben Tsjippe als een positieve bedrijf ervaren. Wij hadden speciale wensen wat betreft het ontwerp van ons kaartje. Het ontwerp is uiteindelijk helemaal geworden zoals wij het wilden.

Bij het bestellen van de kaartje zat er een fout in ons kaartje. Tsjippe controleert nog extra voor de klant alvorens het gedrukt wordt. Dat is fijn!

Er staat op de website dat ze binnen x aantal dagen zouden reageren. Na het verstreken termijn hadden we nog geen reactie ontvangen. We hadden gebeld en zij hadden hun excuses aangeboden. Vanwege de vakantie was het iets drukker. Nadien altijd netjes afspraken nagekomen.

Inge

Weer superblij met het geboortekaartje!

Prima service

Ontzettend goede service en goede kwaliteit kaartjes

• Origineel
• Snelle levering
• Zelf aan te passen ontwerpen

Nina

Voor de tweede keer hebben wij hier onze geboortekaartjes besteld. Fantastisch en zeer persoonlijk bedrijf!

- Originele geboortekaartjes die je nergens anders vindt.
- Uniek bedrijf.
- Zeer vlotte en persoonlijke reactie op vragen. Het team is bereid om mee te denken, erg fijn!

Leuk om zelf het kaartje aan te kunnen passen. Mooi kaartje. Helaas wel verkeerde enveloppen geleverd. Maar we konden ze terugsturen en zelf alsnog enveloppen gekocht.

Online je eigen ontwerp kunnen maken met basis elementen

Correcte levering van kaart / enveloppen

Nikée

Leuke ontwerpen voor een goede prijs

Leuke, niet te dure kaartjes om zelf verder te ontwerpen

Na het bestellen mijn ontwerp terug inzien lukte niet

Fenna

Super veel variatie in kaarten en originele disigns ! Het kaartje past perfect bij de baby kamer het systeem om de kaartjes aan te passen werkt ook super!

Snelle levering en service. Veel keuze en systeem om kaartjes te bewerken werkt heel fijn!

De enveloppen zijn best prijzig om er bij te bestellen dat hebben wij dus ook niet gedaan.