Truste Slaapcomfort

Truste Slaapcomfort Ook benieuwd naar feedback over de webshop Truste Slaapcomfort? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company57
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Truste Slaapcomfort met 9.6/10. Gebaseerd op 57 ervaringen.
Deskundig advies
Winkel-
uitstraling

Ton G.
Ton G.

Veel testmogelijkheden want alle soorten bedden staan opgesteld in de showroom.
De medewerkers die het bed kwamen afleveren en installeren deden dat bekwaam, rustig, vriendelijk en oplossingsgericht.

Score voor Truste Slaapcomfort:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Na uitvoerig testen elders en hier besloten om een kuperusbed bij truste te kopen..
gebracht en geïnstalleerd op de afgesproken datum en geen rugproblemen meer ! .
dus het was een goede keus met behulp van fred van truste..
stof om zelf een eigen hoofdbord te maken kado gekregen !.

Laura Drupsteen
Laura Drupsteen

Ze luisteren goed naar onze wensen en geven een deskundig advies.

Bij de aflevering van het topdekmatras waren wij zelf niet aanwezig. Mogelijk daarom was het matras niet uit de verpakking gehaald, maar heeft het een weekend lang dubbelgevouwen in de verpakking gelegen. Dat vonden we niet zo netjes, bovendien heeft een tijd geduurd voordat de vouw eruit was.

Score voor Truste Slaapcomfort:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij kwamen voor de tweede keer bij truste. de eerste keer 6 jaar geleden voor een bed, dit keer voor een topdekmatras. beide keren zijn wij heel deskundig geholpen, werd er goed naar ons geluisterd en kregen wij een goed advies.

Marinus
Goed (8/10)
Marinus

De service is heel goed, ook lange tijd na anschaf

Bij de aanschaf zou een uitvoeriger uitleg van voor-en nadelen zinnig zijn. Wij gingen als vanzelfsprekend uit van een lattenbodem, maar dat was geen succes, hoewel wij er eerder ook een hadden. Nu hebben we een spiraalbodem en die is uitstekend

Score voor Truste Slaapcomfort:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Onze ervaringen zijn goed.

familie de Bree
familie de Bree

Gewoon een prettige zaak zonder poespas of snelle praatjes. Je kunt als klant jezelf zijn en dat waarderen wij. Ook het feit dat we er weer terugkeren voor een tweede aankoop zegt al voldoende.

Ga vooral zo door.

Score voor Truste Slaapcomfort:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Voor de tweede keer een bed gekocht bij truste, dit keer nieuwe matrassen. wederom goed geadviseerd en een foutje bij de levering (een van de matrassen had een verkeerde maat) was binnen een week verholpen. overigens kon truste hier niets aan doen maar lag de fout bij de leverancier van het matras. maar door de snelle service van truste was het snel verholpen en konden wij genieten van onze nieuwe matrassen!.

Angelique Hollants

Wij hebben nu een heerlijk bed (showroommodel) gekocht, na een goed advies eerder dit jaar. mooi dat datzelfde bed nu als showroommodel te koop werd aangeboden. we hebben het pas over 5 maanden nodig voor ons nieuwe huis. allemaal geen probleem. deskundig, vriendelijk en absoluut geen verkooppraatjes.. natuurlijk alleen maar kwaliteitsproducten, dus kostbaarder, maar gaan ook weer langer mee. wij zijn tevreden! en zien uit naar de levering begin volgend jaar en de service daarbij. maar alle vertrouwen, zeker ook gezien alle goede recensies hier in deze rubriek.

Andre Gaalman
Andre Gaalman

Advies, assortiment, deskundigheid en persoonlijke benadering.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij waren op zoek naar een nieuw bed. in het verleden al vele zaken bezocht. truste voelt meteen goed. deskundig, vriendelijk en vooral eerlijk. nemen alle tijd om je te adviseren. ook na de aankoop staan ze voor je klaar! aflevering is bijzonder keurig en deskundig uitgevoerd.

Robert Erkens
Robert Erkens

Verkoper nam de tijd en adviseerde goed.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Na meerdere zaken bezocht te hebben zijn we bij truste terechtgekomen. wij zijn erg vriendelijk geholpen. we hebben een goed beeld gekregen van alle bedden in de showroom. de verkoper nam alle tijd om onze wensen op een deskundige manier met ons te bespreken. op basis van de goede advisering van de verkoper zijn we overgegaan tot aankoop van een uitstekend bed.

Wouter van Voorthuizen
Wouter van Voorthuizen

Duidelijk en eerlijk advies gericht op de persoon en niet op de verkoopprijs.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij hebben n.a.v. de goede verhalen truste bezocht en ook daar onze matrassen gekocht. fijn advies, eerlijk verhaal en prima geholpen door zeer deskundig personeel. absoluut tevreden en niet verder gekeken. goed is goed.

Pauline
Pauline

Goede kwaliteit bedden, eerlijke , deskundige verkopers, klantvriendelijk.

Ga zo door!

Erg goed!.

R.J.M.Otten
R.J.M.Otten

plezierige en klantvriendelijke benadering. Ook de service na de de levering is correct en snel. Alles wordt gedaan, ook ongevraagd, om alles netjes en volgens afspraak af te handelen.

nvt

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer plezierig en klantvriendelijk niet alleen bij de verkoop maar ook in het natraject.

Bedrijfsinformatie

Onze beddenspeciaalzaak in Amersfoort kenmerkt zich door een hoge productkwaliteit, goede service en grote loyaliteit naar haar klanten toe. Wij zien klanten graag tevreden onze winkel verlaten om vervolgens minstens zo tevreden terug te komen!
Adres
Woonpromenade 'De Isselt'