Winkel-
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

P.A. Koster

Naar aanleiding van eerdere positieve reviews zijn wij terecht gekomen bij Truste in Amersfoort. Onze (hoge) verwachtingen werden niet teleurgesteld, Fred en Guust dachten heel goed mee om onze -...

Klantgericht, klantvriendelijk, meedenken in oplossingen, service, kwaliteit producten, goed bereikbaar(ook via de mail)

Ik zou niets kunnen bedenken

Beste Fam Koster,

Hartelijk dank. Wij zijn blij met het resultaat en dat u tevreden bent.

Met vriendelijke groeten,
Truste Slaapcomfort

Jan

Gisteren zaterdag bij Trust Amersfoort geweest. Na ca. 10 min wachten eindelijk een verkoper gezien, die naar voren kwam om iets te pakken. Geen begroeting ook geen enkel woord gezegd, voordat hij...

Beste Jan,

Inmiddels hebben wij hier met u al eerder over gesproken per email. Ik zie uw email als opbouwde kritiek en neem deze ook zeker mee in onze evaluaties hier intern. Ik snap dat u een andere benadering had gewenst die zaterdag, maar op het drukste moment van de dag met drie verkopers in gesprek met andere mensen is 10 minuten wachten nu eenmaal niet te voorkomen. De verkoper had u inderdaad gedag kunnen zeggen en dat zijn we hier ook gewenst.
Ondanks dat denk ik dat het aantal sterren dat u geeft niet terecht is. U heeft ons assortiment niet kunnen beoordelen in 10 minuten, afhalen en bezorgen is nooit bij ter sprake gekomen, levertijd kunt niet over oordelen net als het advies dat wij geven.
Hopelijk kunt u over de uitglijder van de verkoper heen stappen en een keer bij langs komen, dan drinken we een kop koffie of thee in de hoop ik dat u uw sterren aan kunt passen.

Truste Slaapcomfort.

Hans Janssen

Aanvankelijk wat problemen met de boxspring van Norma, door faillissement van de fabrikant wel even moeten wachten op een oplossing. Inmiddels kosteloos nieuwe boxsprings van Avek geleverd gekregen,...

De orderbevestigingen mogen wat completer en duidelijker worden ingevuld.

Bas

Onlangs een Eastborn boxspring aangeschaft. Ik slaap weer heerlijk. Prima service waarbij ik samen met Fred in een prettig gesprek goed geïnformeerd ben over de beste mogelijkheden binnen mijn budget.

Ze nemen de tijd voor je

Olivier K

Wij hebben 2 Vispring matrassen gekocht bij Truste. Wij wonen in Leiden maar toch naar Amersfoort gegaan omdat vrienden van ons ook bij Truste een Vispring bed hadden gekocht.

In de...

Goede website.

1/ Informeer je klant eerlijk en duidelijk (en als je weg moet draag het verkoopgesprek dan over aan een collega)
2/ vraag bij verkoop t.w.v. 3.500 euro niet nog eens 30 euro om de oude matrassen af te voeren.

Beste heer Kle,

Vervelend om te moeten zien dat u review niet positief is. Wij doen er alles aan om een bestelling goed, vlot en netjes af te handelen. Als ik uw review lees heb enkel het idee dat de verwarring is ontstaan bij het woord recliner. Deze matras is veel verkocht voor electrische bodems en is misschien genoemd om aan te geven dat wij de matras voor electrisch verstelbare bodems hebben besteld. (Wat wij hebben aangegeven)
Waar het uit eindelijk om gaat is het goed, netjes en snel leveren van uw bestelling, want u heeft ontvangen wat u heeft besteld en dat hebben op verschillende manieren aangeven en laten zien.
Ik ben dan ook van mening dat het afraden om bij truste te kopen te zwaar weegt als review.
Bij Truste Slaapcomfort staat de behandeling van onze klanten voorop net als de uitlevering van onze producten. Daar werken al 15 jaar aan en doen wij met passie en plezier.
Hopende op een nette herziene van uw review wens ik u veel pleziuer met uw aanschaf.

Trudy van Hamont

Vreemd zie hier goede beoordelingen staan met nog wel 5 sterren erbij . Klant vriendelijk ja zeker wel tot aan de verkoop en de deur .
Onze ervaring is toch iets anders helaas .
Koop...

klant serieus nemen met klacht en niet nonchalant antwoorden .

Ingeborg B.

Per toeval nadat ik Fred van der Veer ontmoette op de voorjaarsfair op Kasteel Groeneveld in Baarn, kwam ik in contact met Carpe Diem bedden. Ik heb nadat ik 30 jr geleden een ernstig ongeluk had...

Zeer klantvriendelijk, neemt alle tijd voor je, laat duidelijk de verschillen zien, is eerlijk over voor en nadelen en denkt echt met je mee. Zeer deskundig. Ook hebben ze heerlijke koffie!

Mona Bosman

Geweldige winkel! Uitstekend advies, en supersnelle levering. Een absolute aanrader!!

Zeer tevreden over alles. Van aankoop tot levering.

Daniel Jan van Oudheusden

Vandaag een heerlijk nieuw Tempur bed uitgezocht met bijbehorende Tempur matrassen.

Inmiddels heel wat beddenwinkels gezien. Maar wat een verademing om de winkel bij Fred in te...

Persoonlijke aandacht, gericht advies.

Jan Frederiks

Mooie goed uitgeruste winkel. Fijn personeel dat de tijd neemt voor je en goed adviseert. Wij hebben wat problemen ervaren met ons Silverline matras wat echt fantastisch is opgepakt.

Goede kwaliteit bedden, eerlijke , deskundige verkopers, klantvriendelijk.

Nee gelukkig niet.