Assortiment
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Robert Erkens

Na meerdere zaken bezocht te hebben zijn we bij Truste terechtgekomen. Wij zijn erg vriendelijk geholpen. We hebben een goed beeld gekregen van alle bedden in de showroom. De verkoper nam alle tijd... Na meerdere zaken bezocht te hebben zijn we bij Truste terechtgekomen. Wij zijn erg vriendelijk geholpen. We hebben een goed beeld gekregen van alle bedden in de showroom. De verkoper nam alle tijd om onze wensen op een deskundige manier met ons te bespreken. Op basis van de goede advisering van de verkoper zijn we overgegaan tot aankoop van een uitstekend bed.

Verkoper nam de tijd en adviseerde goed.

Wouter van Voorthuizen

Wij hebben n.a.v. de goede verhalen Truste bezocht en ook daar onze matrassen gekocht. Fijn advies, eerlijk verhaal en prima geholpen door zeer deskundig personeel. Absoluut tevreden en niet verder... Wij hebben n.a.v. de goede verhalen Truste bezocht en ook daar onze matrassen gekocht. Fijn advies, eerlijk verhaal en prima geholpen door zeer deskundig personeel. Absoluut tevreden en niet verder gekeken. Goed is goed.

Duidelijk en eerlijk advies gericht op de persoon en niet op de verkoopprijs.

N.v.t.

Pauline

Erg goed!

Goede kwaliteit bedden, eerlijke , deskundige verkopers, klantvriendelijk.

Ga zo door!

R.J.M.Otten

Zeer plezierig en klantvriendelijk niet alleen bij de verkoop maar ook in het natraject.

plezierige en klantvriendelijke benadering. Ook de service na de de levering is correct en snel. Alles wordt gedaan, ook ongevraagd, om alles netjes en volgens afspraak af te handelen.

nvt

Paul Iven

Fantastisch mooie kast slaapkamerkast gekocht van het merk Jesse. Kwaliteit! Zeer nette aflevering en montage. Klasse!

advies, sfeer, assortiment, deskundige monteurs

Is prima zoals het is.

E.J. de Kruijf

Mooie, goed bereikbare zaak, met voldoende parkeergelegenheid
Zeer deskundige, klantvriendelijke mensen die goed met je meedenken.
Ook de monteurs die het bed bij je afleveren zijn...
Mooie, goed bereikbare zaak, met voldoende parkeergelegenheid
Zeer deskundige, klantvriendelijke mensen die goed met je meedenken.
Ook de monteurs die het bed bij je afleveren zijn vriendelijk, behulpzaam en werken snel en netjes.
Absolute aanrader ??

Deskundig,klantvriendelijk, meedenken, behulpzaam en werken op tijd

Ik kan niets bedenken....
Ga zo door!

Pieter Imhof

Prima afhandeling van verkeerde inschatting

Klantorientatie, vriendelijkheid personeel, assortiment, realiteit van advies. Deskundigheid bezorgdienst

Zoals we hebben afgesproken, checken van aannames voor een bestelling gedaan wordt. In ons geval zou het advies ook geresulteerd hebben in direct goede maten en opstelling. Afhandeling van het... Zoals we hebben afgesproken, checken van aannames voor een bestelling gedaan wordt. In ons geval zou het advies ook geresulteerd hebben in direct goede maten en opstelling. Afhandeling van het ´probleem´ was wel prima.

Vossen

Mooie goed uitgeruste winkel. Prettig personeel dat de tijd neemt voor je en goed adviseert. Wij hebben wat problemen ervaren met ons M-line bed wat echt fantastisch is opgepakt en afgehandeld door... Mooie goed uitgeruste winkel. Prettig personeel dat de tijd neemt voor je en goed adviseert. Wij hebben wat problemen ervaren met ons M-line bed wat echt fantastisch is opgepakt en afgehandeld door dit bedrijf. Alles werd onderzocht en vervangen tot het probleem was opgelost. Ondanks alle ongemakken bleef het personeel vriendelijk en oplossingsgericht.

Goede service en klantbehandeling van begin tot eind. Meedenken in wat wij wilden en niet opdringerig. Goed advies op maat en denkend in oplossingen/ mogelijkheden.

Meer terugkoppelen met de klant gedurende klachtenbehandeling was prettig geweest. Initiatief lag steeds bij ons.

Klomp

Bij moeilijkheden met de afstandbediening hebben de monteurs iedere keer een onderdeel uitgewisseld. Moter en afstandbediening bij de leveramcier besteld. Uiteindelijk is het gehele electrische deel... Bij moeilijkheden met de afstandbediening hebben de monteurs iedere keer een onderdeel uitgewisseld. Moter en afstandbediening bij de leveramcier besteld. Uiteindelijk is het gehele electrische deel in een keer vervangen met een goed resultaat. Dank aan het Truste-team.

Goede uitleg bij de aankoop en het sterkste punt de service bij een storing.

Ron Walraven en Janny Hennequin

Wij wilden een boxspring en gingen bij Truste als eerste winkel naar binnen om eens te kijken. Er waren genoeg andere zaken in de omgeving om te gaan kijken. We zijn echter zo goed geholpen en van... Wij wilden een boxspring en gingen bij Truste als eerste winkel naar binnen om eens te kijken. Er waren genoeg andere zaken in de omgeving om te gaan kijken. We zijn echter zo goed geholpen en van zeer deskundig advies voorzien dat we verder niet meer hebben geshopt. De keuze viel op een boxspring van Pullman en het bevalt uitstekend, wat een ontzettend fijn bed. Om uiteindelijk het juiste matras te kiezen, zacht, hard of iets daartussen in werden we heel goed geholpen. Ook de aflevering en montage geschiedde keurig, netjes en klantvriendelijk. Normaal ga je voor zoveel geld toch ook bij andere winkels naar binnen maar voor ons stond meteen vast dat we klaar waren. Inmiddels hebben we ook maar twee nieuwe Oostenrijkse dekbedden bij Truste gekocht. Kortom, een aanrader als je van plan bent om een nieuwe slaapkamer aan te schaffen.

Bij het zoeken naar het juiste matras gaan liggen op een hard matras en dan doordraaien naar het matras dat er naast ligt en dat bijvoorbeeld een zachtere is. Zo merk je duidelijk het verschil in... Bij het zoeken naar het juiste matras gaan liggen op een hard matras en dan doordraaien naar het matras dat er naast ligt en dat bijvoorbeeld een zachtere is. Zo merk je duidelijk het verschil in plaatst van op te staan er omheen te lopen en dan weer gaan liggen!