Vugdalic

Supermooie ringen snel geleverd precies zoals omschreven en passen goed dankzij de ringenbos bij jullie besteld

Snelle levering goede prijs

Geen tips

Annemiek

Pas op, je kan niet retourneren!
Ze beweren namelijk dat de ringen speciaal voor u op maat gemaakt worden, en daardoor niet geruild of geretourneerd mogen worden.
Dat lijkt me toch stug...
Pas op, je kan niet retourneren!
Dat lijkt me toch stug bij een ring van 35 Euro!

Toen wij aangaven dat wij weldegelijk recht hadden om te retourneren hebben ze toch maar eigen voor hun geld gekozen, zogenaamd uit coulance.

Duidelijkheid naar de klant toe!
Vooraf aangeven dat er niet geruild of geretourneerd kan worden.

Beste Annemiek,
Beste Annemiek,
Op onze website staat duidelijk wat onze retourvoorwaarden zijn. Helaas heldere kunnen we het niet maken. Wel vervelend dat jullie dit niet goed hebben gelezen. Wij zorgen altijd naar een goede oplossing met onze klanten. Dit hebben we ook bij jullie gedaan. Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk samen.
Team TrouwringenVoordeel.nl

Remilio en Debby van Rijs

Als t in 1 woord zou moeten worden beschreven? Geweldig! De ringen zijn supermooi :) Wij hadden per abuis een te kleine maat voor mijn man besteld en hebben gevraagd of we hiervoor een losse ring... Als t in 1 woord zou moeten worden beschreven? Geweldig! De ringen zijn supermooi :) Wij hadden per abuis een te kleine maat voor mijn man besteld en hebben gevraagd of we hiervoor een losse ring mochten bestellen om toch nog te matchen samen. Dit was geen enkel probleem en we kregen nog een extra korting! Niet om gevraagd, wel gekregen!

Wij kunnen niet anders dan onze dankbaarheid uitspreken en raden trouwringenvoordeel.nl zeker aan om daar trouwringen te bestellen. Maar, bestel dan wel eerst dummyringen ;) Wij hebben nl. in 4 weken tijd onze trouwdag geregeld dus ja, doe t ook zeker op tijd :)

Jill en Michael, dank jullie wel voor alle goede zorgen en wij wensen jullie en natuurlijk alle medewerkers hele fijne feestdagen!

Liefs Remilio en Debby van Rijs

Service, prijs en klantvriendelijkheid

Blijf vooral zo doorgaan!

Beste Remilio en Debby,
Bedankt voor deze lieve review.
Fijn te horen dat jullie tevreden zijn over onze service.
Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk samen.
Team...
Beste Remilio en Debby,
Bedankt voor deze lieve review.
Fijn te horen dat jullie tevreden zijn over onze service.
Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk samen.
Team TrouwringenVoordeel

fred vissers

Geweldig

aanbod en prijzen

Rox

Zeer prettige ervaring! De verkopers zijn erg geduldig en vriendelijk. Ook de mensen achter de schermen zijn flexibel en denken graag mee. Wij zijn blij met onze prachtige ringen!

Persoonlijk, vriendelijk en geduldig

De website updaten, veel ringen stonden er niet op.

Sandjai

Vriendelijk

Niet

Beste Sandjai,
Dank voor deze mooie review.
Wij wensen je heel veel liefde en geluk samen.

J.Groenenboom

Nette service en erg handig met de "pop-up store" afspraak punten.
Alles is netjes geregeld en de mensen waren erg vriendelijk.
De ringen zijn ook netjes en zien er goed uit.

De vriendelijkheid en het gemak

Niets concreets

Patty

Super goede ervaring mee

Communicatie is ook heel goed