Liza

Wat mooi!!

Snel geleverd en heel betaalbaar

De (stalen) ringen zijn rond aan de binnenkant waardoor ze iets kleiner besteld kunnen worden. Ook de gravering is daardoor erg klein en eigenlijk niet leesbaar.

Hj nolten

Is niet goed kwaliteit is nu al kaal aan het worden allebij de ringen voor de prijs is het slecht

Beter kwaliteit

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Beste Addy, vervelend te horen. We hebben je aangeboden om de vriendschapsringen met PVD laag retour te sturen, helaas hebben wij hier geen antwoord meer op gehad. Wij hebben deze klachten nog niet... Beste Addy, vervelend te horen. We hebben je aangeboden om de vriendschapsringen met PVD laag retour te sturen, helaas hebben wij hier geen antwoord meer op gehad. Wij hebben deze klachten nog niet eerder gehad. Het kan voorkomen dat door medicijngebruik, verhoging van je zuurgraad of als de ringen met chemicaliën of bepaalde zonnebrand in aanmerkingen komen dat dit kan gebeuren. Wij kunnen dit helaas nu niet beoordelen.
Groeten,

Iris

Slecht. wilde een afspraak maken kiezen hun datum voor je ook kon ik niet terecht bij het filiaal dat zoon 500 meter van mij vandaan is. ze zijn daar aan het verbouwen dus kon darom niet. onze... Slecht. wilde een afspraak maken kiezen hun datum voor je ook kon ik niet terecht bij het filiaal dat zoon 500 meter van mij vandaan is. ze zijn daar aan het verbouwen dus kon darom niet. onze trouwdatum was nog meer dan 1 jaar dus wilde wel wachten. en toch steets weer hun die datum van andere vestigingen doorgeven op dagen dat wij niet kunnen. miss eerst vragen op welke dagen wij kunnen ipv een datum en tijd reserveren!!

dit bedrijf zal ik nooit aan iemand aanraden.

dingen belofen en niet naakomen

alles

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Vervelend te horen dat een afspraak maken niet is gelukt. Wij zijn op deze locatie alleen in het weekend aanwezig. Door o.a. verbouwing en de vakantieperiode is deze locatie momenteel niet geopend. We hebben nog gekeken voor jullie naar een alternatief binnen 20 minuten, maar dit was jullie te ver.
Ik wens jullie heel veel liefde en geluk toe.
Groeten,
Team Trouwringenvoordeel

Audrey

Super goed bedrijf, vriendelijke medewerksters. Reageren snel als je ze nodig hebt. Houden zich aan de afspraak en alles tot in de puntjes goed geregeld ❤️Top zo door blijven gaan en zeker een... Super goed bedrijf, vriendelijke medewerksters. Reageren snel als je ze nodig hebt. Houden zich aan de afspraak en alles tot in de puntjes goed geregeld ❤️Top zo door blijven gaan en zeker een aanrader.

Reageren snel 👍🏾

Geen verbeter punten is gewoon een top bedrijf en zo door blijven gaan 😀

Sonja van der Veen

Goede, vriendelijke service

Aanbod is groot

Geen idee

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Bedankt voor de positieve reactie.
met vriendelijke groet

Melanie

Zijn super fijn geholpen en jullie hebben veel kennis over de trouwringen en verschillende materialen. Wij zijn heel erg tevreden ook prijs en kwaliteits verhouding. We waren eerder bij een juwelier... Zijn super fijn geholpen en jullie hebben veel kennis over de trouwringen en verschillende materialen. Wij zijn heel erg tevreden ook prijs en kwaliteits verhouding. We waren eerder bij een juwelier geweest en daar was het 2 x zo duur en je hebt dan hetzelfde.

Kortom heel blij en mooi ringen!!

Prijs kwaliteit

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Super fijn dat jullie tevreden zijn.
We wensen jullie veel plezier met de ringen.
- Met vriendelijke groet

Cilly

Duidelijk

Beste Cilly,
Dank voor je positieve review. Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk samen.
Team Trouwringenvoordeel.nl

Pierre M

Zeer goed

Duidelijk tijdens verkoop process, goede prijzen

Communicatie als levering vertraagd is

Beste Pierre,
Dank voor je positieve review. Helaas door vele corona zieken was de communicatie iets minder. Helaas was dit voor ons ook overmacht.
Ik wens jullie heel veel liefde en geluk...
Beste Pierre,
Ik wens jullie heel veel liefde en geluk samen.
TrouwringenVoordeel.nl

M smits

Niet echt positief over afwikkeling van een te snel beschadigde trouwring. Rose laag was al beschadigd na 1 week gewoon een stukje vanaf. Draag deze niet met werkzaamheden etc maar kreeg te horen... Niet echt positief over afwikkeling van een te snel beschadigde trouwring. Rose laag was al beschadigd na 1 week gewoon een stukje vanaf. Draag deze niet met werkzaamheden etc maar kreeg te horen dat het gebruikerssporen waren, terwijl de ring van mijn man er wel nog goed uitziet.

Vriendelijk geholpen bij aanschaf/uitzoeken van de ringen

Betere service als de ring beschadigd is, en eerlijke uitleg over hoe kwetsbaar de ring is.

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Update: om alle klanten tevreden te houden hebben we iom Marleen een nieuwe ring geleverd. Ik wens haar heel veel liefde en geluk.
Beste...
Beste Marleen,
Vervelend te horen dat je dit zo hebt ervaren. Jullie vriendschapsringen zijn ringen met een PVD laag in de kleur rose. Je geeft al aan dat de ring van je man nog wel mooi is. We hebben de ring samen met onze goudsmid bekeken. Er zit een krasje op, helaas is dit ook niet te voorkomen. Ook na 1 week kan er een krasje ontstaan en zoals je kunt begrijpen geeft geen enkele juwelier garantie op krasjes op een ring. Ik wens jullie heel veel liefde en geluk samen.
-Team TrouwringenVoordeel.nl

R.

Snel in contacten

Snel in contacten

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Bedankt voor de positieve review.
veel plezier met de ringen!