Smilde

Service

Sonja

Denken met je mee, en houden rekening met je budget

Dat je een fysieke afspraak kan maken om ringen te passen

Duidelijker aangeven op de site dat de prijs per ring is.

Hoi Sonja,
Hoi Sonja,
Alle prijzen van onze ringen zijn per paar. Dank voor je positieve review. Vervelend dat je dit niet goed op onze website kon vinden. We zullen kijken hoe we dit nog duidelijker kunnen maken.
Wij wensen jullie veel liefde en geluk samen.
Groeten,
Team Trouwringenvoordeel.

De Jong

Prima en vlot geleverd

Goed zo

Nvt

Rebecca

Altijd vriendelijk te woord gestaan. Was wat mis gegaan met de inscriptie, maar ook dit werd super snel en goed opgepakt.

Klantvriendelijk, goed bereikbaar

n.v.t.

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Dank voor de positieve review.
Team Trouwringenvoordeel

Vugdalic

Supermooie ringen snel geleverd precies zoals omschreven en passen goed dankzij de ringenbos bij jullie besteld

Snelle levering goede prijs

Geen tips

Annemiek

Pas op, je kan niet retourneren!
Ze beweren namelijk dat de ringen speciaal voor u op maat gemaakt worden, en daardoor niet geruild of geretourneerd mogen worden.
Dat lijkt me toch stug...
Pas op, je kan niet retourneren!
Dat lijkt me toch stug bij een ring van 35 Euro!

Toen wij aangaven dat wij weldegelijk recht hadden om te retourneren hebben ze toch maar eigen voor hun geld gekozen, zogenaamd uit coulance.

Duidelijkheid naar de klant toe!
Vooraf aangeven dat er niet geruild of geretourneerd kan worden.

Beste Annemiek,
Beste Annemiek,
Op onze website staat duidelijk wat onze retourvoorwaarden zijn. Helaas heldere kunnen we het niet maken. Wel vervelend dat jullie dit niet goed hebben gelezen. Wij zorgen altijd naar een goede oplossing met onze klanten. Dit hebben we ook bij jullie gedaan. Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk samen.
Team TrouwringenVoordeel.nl

Remilio en Debby van Rijs

Als t in 1 woord zou moeten worden beschreven? Geweldig! De ringen zijn supermooi :) Wij hadden per abuis een te kleine maat voor mijn man besteld en hebben gevraagd of we hiervoor een losse ring... Als t in 1 woord zou moeten worden beschreven? Geweldig! De ringen zijn supermooi :) Wij hadden per abuis een te kleine maat voor mijn man besteld en hebben gevraagd of we hiervoor een losse ring mochten bestellen om toch nog te matchen samen. Dit was geen enkel probleem en we kregen nog een extra korting! Niet om gevraagd, wel gekregen!

Wij kunnen niet anders dan onze dankbaarheid uitspreken en raden trouwringenvoordeel.nl zeker aan om daar trouwringen te bestellen. Maar, bestel dan wel eerst dummyringen ;) Wij hebben nl. in 4 weken tijd onze trouwdag geregeld dus ja, doe t ook zeker op tijd :)

Jill en Michael, dank jullie wel voor alle goede zorgen en wij wensen jullie en natuurlijk alle medewerkers hele fijne feestdagen!

Liefs Remilio en Debby van Rijs

Service, prijs en klantvriendelijkheid

Blijf vooral zo doorgaan!

Beste Remilio en Debby,
Bedankt voor deze lieve review.
Fijn te horen dat jullie tevreden zijn over onze service.
Team...
Beste Remilio en Debby,
Bedankt voor deze lieve review.
Fijn te horen dat jullie tevreden zijn over onze service.
Team TrouwringenVoordeel

Smit