Van Boven

De ringen waren in eerste instantie niet helemaal goed maar we zijn echt heel snel super goed geholpen!

Snelle service

X

Anouk

Super vriendelijke medewerkers, ze denken met je mee en helpen je goed.

Super vriendelijk personeel

Beter informeren over locaties die open zijn op de website.

Ashley Schenau

Super!

Meedenkend

LOZIE Els

Heel goed en vlugge ontvangst

Goeie kwaliteit

Al op en top

Trouwringenvoordeel.nl

Gewoonweg top. Enorm goed geholpen en niet opdringerig. Luisteren heel goed wat de wensen zijn en komen dan gericht met ringen die je aanspreken. Als je gaat trouwen, zeer zekers een van deze... Gewoonweg top. Enorm goed geholpen en niet opdringerig. Luisteren heel goed wat de wensen zijn en komen dan gericht met ringen die je aanspreken. Als je gaat trouwen, zeer zekers een van deze vestigingen bezoeken.

Luisteren heel goed naar de wensen.

Geen, ga zo door

Dennis

Top

Mooie betaalbare ringen 👍

Beernaert

Veel keuze, niet duur, snelle levering en precies zoals het moet zijn

Heel gemakkelijk en gratis verzending en gravure top!

Geen opmerking

Rianne Oosterhuis

Super! ruime keuze, goede service, transparant en een goede prijs.

goede prijs, veel keuze, goede service

een bord bij de ingang van het pand

Angie Quadflieg

Duidelijke en snelle reacties

Kunt ook persoonlijk de ringen bekijken. Betaalbare prijzen. Zeer duidelijke afspraken

Niks op aan te merken. Alles was duidelijk.

Rene en Erna

De ringen zijn echt heel mooi, de serbice helemaal top goede info. Tingem besteld doormiddl can de pasringen. Alleen wij hebben gekozen voor sierletters voor het graveren dat vind ik een behoorlijke... De ringen zijn echt heel mooi, de serbice helemaal top goede info. Tingem besteld doormiddl can de pasringen. Alleen wij hebben gekozen voor sierletters voor het graveren dat vind ik een behoorlijke tegenvaller het is zo klein dat je het niet kan lezen( ja met een vergroot glas" als ik dat had geweten dan hadden we voor gewone letters gekozen dus dat vind ik een behoorlijk minpunt en een grote teleurstelling, daar hadden we echt ietsje meer van verwacht in ieder geval iets leesbaars dus dat vinden we echt heel erg jammer.

Goede communicatie, duidelijke info, nette medewerkers

Duidelijk aangeven dat de gravuren in sierletters echt heeeel erg klein zijn, te klein om te lezen.