Fred Wieringa

Super tevreden

Perfect

Geen opmerkingen

Attsje Schuurman

Goede service en snelle levering. En prachtige ringen waar we heel blij mee zijn

Mooi sieraden p

Lisa

Goed advies en mooi assortiment.

Ruim assortiment en luisteren naar de klant. Wij zijn netjes geholpen en er is goed advies gegeven

Johan van de Nostrum

Zeer positief

Goede communicatie, mooie sieraden

V/d Hoek

Goed geholpen, snelle communicatie.

Communicatie

Geen idee

Hartman

Goed aardig geholpen

Persoonlijke informatie en ook Persoonlijke geholpen erg fijn

Jammer dat je de gravering niet goed kan lezen. Ring is aan de binnenkant zwart. Dan beter met zilver of goudkleurige gravering . Dan is dat veel duidelijker

Priscilla van der Zijde

Fijn en goed contact.

Erg vriendelijk. Reageren snel. Komen zelf met ideeën. Houden je op de hoogte.

Heb ik niet.

MoniKa

Alleen maar positief! Prachtige ring en bij vragen direct antwoord, zowel via de mail en telefonisch. Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel en snelle en nette bezorging.

Persoonlijke aandacht en altijd netjes en snel antwoord.

Ga zo door!

Witholt

Heel slecht

Ringen ziener mooi uit

De maat aanduiding op de website kloppen alleen van geen kant. Communicatie erg slecht mail werd niet op gereageerd ringen kunnen we weg gooien alternatief was 60,- korting op 2 nieuwe

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Beste mevrouw Witholt,
Beste mevrouw Witholt,
Vervelend dat dit jullie de verkeerde maat hebben besteld, zonder dat jullie je maat wisten. In onze voorwaarden staat dan ook dat de ringmaatgarantie alleen geldt als je bij ons eerst een ringenbos hebt besteld of op één van onze locatie bent langs geweest voor de juiste maat. We hebben jullie uit coulance de helft van de prijs van de ring aangeboden. We willen dit netjes oplossen. We horen graag of jullie van ons aanbod gebruik willen maken.
Groeten,
Michael