Info verloop order

An

Geweldig, perfect geleverd

Tugba Genc

Snelle levering en goeie kwaliteit

Peter Vermeij

Voelt als oplichterij. Wij bestelden 2vel sluitstickers. We kregen twee halve A4 gedrukt met een gewone printer. Werkelijke waarde in mijn ogen €0,40. We betaalden €12,00.

Rabia Bayrak

Niet zoals verwacht werden andere kleur enveloppen gestuurd omdat ze die ik wou niet meer op voorraad hadden had wel eerst even gebeld kunnen worden om te vragen. Ik had ook extra inlegvellen... Niet zoals verwacht werden andere kleur enveloppen gestuurd omdat ze die ik wou niet meer op voorraad hadden had wel eerst even gebeld kunnen worden om te vragen. Ik had ook extra inlegvellen besteld kwam er 2 tekort helaas.

Monika Nicatia

Mooie prijs en leuke design. Echter waren de kaarten niet zoals verwacht. Het papier bleek dun karton te zijn en niet zoals een echte bruiloftkaart.

Ineke van Kralingen

Alleen was het niet allemaal even gebruiksvriendelijk om de wensen in te vullen of op te slaan en dan weer terug te kijken. We zijn wel door assistentie gekomen tot het gewenste resultaat.

Gerda Bos

Jullie hebben mijn dochters' ja ik wil' moment gered door het naar waarheid beruste produkt binnen 24u te leveren en mij fantastisch op de hoogte houden.

Peter

Op de site zagen bestelde enveloppe er chic uit. Na ontvangst thuis zie ik enveloppen van 'goedkoop' papier. Ik had er ook sluitstickers voor de enveloppen bij besteld. Zagen er op de site goed uit... Op de site zagen bestelde enveloppe er chic uit. Na ontvangst thuis zie ik enveloppen van 'goedkoop' papier. Ik had er ook sluitstickers voor de enveloppen bij besteld. Zagen er op de site goed uit en betaalde voor een half A4-tje met 24 geprinte ronde stickertjes €5,95. Wat ik ontving was een doormidden gesneden A4-tje met goedkoop geprinte etiketten. Zou je dit zelf printen kost het je waarschijnlijk nog geen €0,40. Hier had ik veel meer van verwacht en zou ik voor deze prijs echt niet hebben besteld als ik van de kwaliteit af had geweten. Maar goed... Over de klantvriendelijkheid kan ik niets zeggen. Ik heb geen contact met ze gehad. Aangezien ik deze reactie niet kan afmaken, zonder een ster hiervoor aan te geven, heb ik eerst maar drie sterren ingevuld, maar dus niet op ervaring gebaseerd. Mijn ervaring is alleen gebaseerd op deze bestelling en ik kan dus niets zeggen over andere producten die ze via hun website aanbieden.

Walter Huygens

Kwaliteits volle kaarten