Trouw

Willem Houtman

Ephimenco

Deze krant plaatst fake news gister een stuk gelezen over trump die zogenaamd afgezet gaat worden waar helemaal niks van waar is geloof niks van wat er in deze krant staat want ze liegen dat het... Deze krant plaatst fake news gister een stuk gelezen over trump die zogenaamd afgezet gaat worden waar helemaal niks van waar is geloof niks van wat er in deze krant staat want ze liegen dat het niet mooi meer is. De afzetting van trump is niet eens ingang gezet ze doen nu een onderzoek of dit mogelijk is wat niet zo is omdat hij niks fout gedaan heeft het telefoon gesprek is gewoon vrij gegeven door trump zelf dit is een heksen jacht net als de Russische conspiracy waar de trouw ook over geschreven had waar niks van waar was gebleken.

Corry Martens

Op de hoogte blijven met Nederlandse gebeurtenissen !

Cobi De Jong

Ben al vrijwel heel mijn 63 jarige leven zeer gehecht aan Trouw. We verhuisden afgelopen zomer van Schagen(waar de bezorging perfect was!)naar Alkmaar. Hier in deze hoek van Alkmaar is de bezorging... Ben al vrijwel heel mijn 63 jarige leven zeer gehecht aan Trouw. We verhuisden afgelopen zomer van Schagen(waar de bezorging perfect was!)naar Alkmaar. Hier in deze hoek van Alkmaar is de bezorging echt WAARDELOOS. Sinds afgelopen zomer kwam de krant minstens 10x niet. Natuurlijk nooit 2x per week niet, altijd maar 1x per 10/14dagen niet. Onpersoonlijke afhandeling via de website. Ik ben erg boos, gisteren de zaterdagkrant dus ook weer niet! En daar betaal je die 500 euro per jaar voor. Nu is het begin februari en we hebben net weer betaald voor een half jaar dus abonnement stopzetten doe je ook niet! Wat een teleurstelling!

Eerlijke en prijzen

Joop van Leeuwen

Bij Trohalenuw vind ik geen "flauwe kul" ver

Jitze Nicolai

Oprecht.

Helaas lukt het digitaal lezen niet, ook al ben
je abbonee

Objectief

H. Sleebe

Een grote mate van neutraliteit, terwijl toch duidelijk wordt gemaakt waar leden van de redactie zelf staan.
Plus, het geschenk is echt leuk!

Ook word ik gelijk gekoppeld aan een betaald kortlopend abonnement. Helaas moet ik constateren dat GRATIS cadeaupas van 25 euro niet het recht geeft op een proefabonnement van Trouw.
Ook word ik gelijk gekoppeld aan een betaald kortlopend abonnement.

H.H.K. Nauta

PS Helaas moet ik antwoord geven op de vragen.