Kwaliteit van oplevering
Kwaliteit van facturatie
Kwaliteit van telecomdiensten
Kwaliteit van het advies

Flyeralarm

Goed advies ontvangen betreffende het upgraden van internetverbinding

ProfiNRG

Hosted voip, mobiele abonnementen

Sterke punten Tritel

Goede support en snelle service

Eternal Sun

Tot nu toe is de dienstverlening en de communicatie, alsook de telefoniedienst zelf, helemaal prima. Heel fijn (pro-actief) contact met accountmanager en servicedienst.

Sterke punten Tritel

Tot nu toe de kwaliteit van het personeel. Met twee personen contact gehad en beiden zijn professioneel en tegelijkertijd erg vriendelijk.

Tuinplantencentrum Loef

Wij hebben onze telefonie ondergebracht bij Tritel en zijn hierover zeer tevreden !

Sterke punten Tritel

Contactpersonen zijn goed bereikbaar en knelpunten worden snel opgelost.

InReach

Halen je niet alleen maar binnen maar staan met dezelfde gretigheid voor je klaar gedurende de looptijd. Ze spelen kort op de bal, communiceren duidelijk, doen wat ze beloven en doen dat (in 1x)...

Zie boven:
Duidelijke communicatie, doen wat ze beloven en doen dat goed. En dat geldt voor alle contacten die ik heb door de hele organisatie heen.

Efco Solutions

Tritel is voor ons een heel fijne partner. Snel en direct contact en dan ook nog een oplossing waar we wat aan hebben zowel 088 SIP als Mobiel ondegebracht bij Tritel.

Sterke punten Tritel

Korte lijnen, snelle reactie op vragen en gewoon werkende oplossingen.

Didacticum Groep B.V.

Vlot en duidelijk.

Sterke punten Tritel

Snelle afhandeling van vragen en het uitwerken van (kosten) analyses. Geen ellenlange verhalen of moeilijke woorden, gewoon concreet en begrijpelijk in communicatie.

Autobedrijf Nijskens B.V.

Zeer goed, heldere adviezen, maatwerk. Oplossing die precies past bij onze behoeftes.

- korte lijnen
- goede communicatie
- als er hulp ingeroepen moet worden staat gelijk een heel aantal mensen klaar

Griffioen Transport

Prima, onze accountmanager was er mee gestopt. Joran Klarenbeek heeft dit goed opgevangen

Sterke punten Tritel

Speelt goed in op mijn wensen, zet ook een extra stap om het juiste resultaat te behalen

Lipperts E.G. - De NatuurApotheek BV

Zeer prettige ervaring.
We zijn overgestapt naar Tritel omdat we meerdere fysieke locaties van ons bedrijf via 1 telefooncentrale wilden ontvangen, en de moederlocatie had extra lijnen nodig....

Sterke punten Tritel

Korte lijnen, snelle reactie en het probleem wordt ook opgelost.