Kwaliteit van oplevering
Kwaliteit van facturatie
Kwaliteit van telecomdiensten
Kwaliteit van het advies

Friso: Welzijn Stede Broec

Goede ervaringen met Tritel. Sinds kort een nieuw telefoniesysteem hosted voip.

Sterke punten Tritel

Persoonlijke aandacht. Oplossing op maat.
Houden aan afspraken. Goede afhandeling van problemen.

Whello

We hebben voor ons kantoor het 3CX telefoonsysteem afgenomen. Tritel heeft ons goed geholpen met het gehele proces. Alle uitleg en communicatie was helder en werd goed opgevolgd.

Sterke punten Tritel

Snelle response, heldere uitleg, goed bereikbaar

Richard Tuip, Westend BV

Zeer prettig

Sterke punten Tritel

duidelijke beloftes die ook nagekomen worden.

Brusno Dienstverleningen

Nooit problemen gehad .
top bedrijf ze luisteren echt naar je wensen .

Peter Snoeijs.
Brusno Dienstverleningen

Dennis Cevering

Tritel heeft ons erg goed geholpen met de overstap van ISDN2 centrales naar VOIP.

Sterke punten Tritel

Combinatie van Hands-on aanpak en juiste kennis en ervaring is de migratie goed voorbereid en zonder al te veel downtime van de telefonie is de omgeving gemigreerd.

EBRO VALVES B.V.

Kort geleden na een eerste oriënteringsgesprek met deze voor ons nog onbekende partij het traject ingegaan van ISDN telefonie & internet omzetting naar VOIP telefonie & internet via het KPN...

Sterke punten Tritel

Actieve benadering en begeleiding in aanpak van de te door te lopen processen.
Op verhelderende wijze meedenken met de problematiek die we in dit traject tegen konden komen.
Online router verbinding zodat effectief internetverkeer & VOIP vragen direct omgezet kunnen worden in ons nieuwe telefoniesysteem.

Maarten - Canyon

Al jarenlang klant en met de groei van ons bedrijf al veel wijzigingen met succes doorgevoerd bij onze accountmanager Sven van Koppen. Altijd duidelijk en snel in communicatie.

Persoonlijk contact.

Peter Vermaat (Transfer Solutions)

Tritel heeft ons geholpen de transitie van een fysieke in-house centrale naar VoIP in de cloud te maken.

Sterke punten Tritel

Inzet op de klantrelatie en staan voor het gegeven advies.

De Haardstee

Mijn ervaringen zijn positief. Je wordt professioneel en vriendelijk geholpen. En lukt het niet gelijk, dan denkt men mee aan een oplossing.

Deskundig en klantvriendelijk.

LDG Installatietechniek BV

Wij hebben deze week onze mobiele contracten weer verlengd. Gewoon omdat we wederom een scherpe aanbieding kregen.
Daarbij is het contact met onze accountmanager, Sven van Koppen heel open,...

Sterke punten Tritel

zeer snel bereikbaar via een vast contactpersoon, in ons geval; Sven van Koppen.