Kwaliteit van het advies
Ervaring met support
Bereikbaarheid support
Kwaliteit van facturatie

Koeriersdienst Heerhugowaard V.o.f.

Tritel is een firma die meedenkt met jou als bedrijf. Of je nu groot of klein bent, ze hebben voor alle telecommunicatie/internet altijd wel een oplossing. Ook de service is altijd prima. Verder heb...

Sterke punten Tritel

Professioneel, alles is mogelijk, klantbelang voorop.

AHCO Weg- en Waterbouw BV

Naar tevredenheid geholpen met uitzoeken welke mobiele telefonie abonnementen we nodig hadden

Sterke punten Tritel

No nonsense, proberen niet "extra"te verkopen. Willen graag iets voor je uitzoeken.

Baldinger gerechtsdeurwaarders

Wij nemen geruime tijd de Voip diensten af van Tritel met tevredenheid.

Sterke punten Tritel

Kleine probleempjes gehad in het verleden met betrekking tot inrichting scherm welke snel en goed zijn opgepakt.

René Pothuizen/Seko Benelux

Prima, zeer goede service met de aanvraag van de Glasvezelverbinding en het monitoren/begeleiden tijdens de voortgang.

Service, klantgerichtheid

Licia de Wit

Prima organisatie. Vragen worden snel opgepakt en afgehandeld. Top!
Helemaal blij met Sven van Koppen!

Sterke punten Tritel

Vriendelijk personeel en zoals ik al eerder zei altijd wordt je snel geholpen en wordt er goed met je meegedacht.

Maarten / M&M Verhuizingen

Mobiele telefonie en Voip abonnement

korte lijnen, persoonlijk contact

WorkFast B.V.

Sinds mei 2015 ontzorgd Tritel ons bij alle zaken die betrekking hebben op het mobiele telefonie.

Sterke punten Tritel

Helder communicatie en een ijzersterke backoffice.

Michelle Kortman

Vriendelijk en snelle service

Ze reageren snel

Voordeeldeuren.nl

Tritel was onverwacht goed en ver boven verwachting. Vanaf het eerste contact, tot na oplevering behulpzaam en reageren direct! Ik zou nooit meer naar een andere aanbieder gaan.

Sterke punten Tritel

Contact is erg goed vanaf A tot Z. Doen wat ze beloven en meer. Prijs is ook nog goed.

JJ Footwear BV / Carl van der Putten

Uitstekend

Sterke punten Tritel

Expertise aan persoonlijke benadering. Er wordt goed naar je probleem (wat meestal acuut is) geluisterd en direct gehandeld. Daarnaast is ook de persoonlijke aandacht gedurende en ná het probleem een groot pluspunt