Trend24

caroline HAELTERMAN

- Winst ong. €45 (Trend24 €125, elders €79.95), gaten komen niet 100% overeen, 2 mensen nodig om eenvoudig tafeltje in elkaar te zetten...
+ Snelle levering

Beste Caroline,
Bedankt voor je feedback.
Beste Caroline,
Bedankt voor je feedback.
We hebben je bericht ontvangen en willen graag verduidelijken dat de tafel die je elders hebt gezien niet identiek is aan onze tafel. Deze tafel behoort tot een ander merk en heeft een afwijkende glasplaat, wat het prijsverschil verklaart.
Mocht je verdere vragen hebben, staan we altijd tot je beschikking.
Mila

M Tullemans

We hebben het product nog steeds niet ontvangen dus kunnen nu niet positief reageren.

Beste M Tullemans,
Bedankt voor je review.
Beste M Tullemans,
Bedankt voor je review.
Onze oprechte excuses voor de vertraging die zich heeft voorgedaan bij de levering van je bestelling. We begrijpen dat dit teleurstellend is en bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor het ongemak.
We hebben je een aantal dagen geleden via de mail laten weten dat je bestelling inmiddels is geleverd. We hopen dat het product naar wens zijn en dat je er veel plezier aan zult beleven.
Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijk groet,
Mila

Carolien Leeuw

Lisa Lumeij

Voetbaltafel gekocht ondanks dat alles heel goed verpakt was waren er toch enkele beschadigingen. Deze beschadigingen moeten er al geweest zijn voordat het ingepakt werd. Gelukkig vielen die niet op... Voetbaltafel gekocht ondanks dat alles heel goed verpakt was waren er toch enkele beschadigingen. Deze beschadigingen moeten er al geweest zijn voordat het ingepakt werd. Gelukkig vielen die niet op nadat het in elkaar gezet was. Ook jammer dat er alleen een Duitse beschrijving bij zat. Nu de tafel in elkaar gezet aan de hand van foto's op internet. Wilde het niet terug sturen omdat een andere niet op tijd zou aankomen voor kerst.

Beste Lisa,
Bedankt voor je bericht.
Beste Lisa,
Bedankt voor je bericht.
Het spijt ons te horen dat de voetbaltafel beschadigd bij je geleverd is. Als er specifieke onderdelen beschadigd zijn aangekomen en je overweegt deze te vervangen , willen we je graag helpen. Wij kunnen de beschadigde onderdelen namelijk nazenden.
Je kan hiervoor contact met ons opnemen via de mail.
Yenny Trend24

Willy Heughebaert

Ja, ik laat graag weten dat ik zeer ontevreden ben over het verloop van mijn aankoop.

Beste Willy,
Bedankt voor je bericht
Beste Willy,
Bedankt voor je bericht
We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent met het verloop van je aankoop. Jouw feedback is van groot belang voor ons, en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat je hebt ervaren. Als we je nog ergens mee kunnen helpen laat het ons dan weten door een mailtje te sturen. We helpen je graag verder.
Yenny Trend24

Gerben

Ik had gebeld, maar niemand nam op. Boven mijn verwachting werd ik terug gebeld door de klantenservice! Ik hoefde er niet zelf achteraan, dat was echt top!

Annemieke Somers

Snelle verzending,maar kwam bij mij vrij onverwachts,was niet helemaal goed te volgen,gelukkig was ik thuis

R. Derks

Zeer slecht!
Nog geen artikel ontvangen! Wel betaald, maar niks gekregen.
Zeer slecht!
Nog geen artikel ontvangen! Wel betaald, maar niks gekregen.
Bestelde artikel staat in oirschot op een depot, zeggen dat ze langs zijn geweest, maar bij ons is niemand geweest. Krijg er geen contact mee met trend24 met bellen. Nu naar lang aandringen gaan ze het nog eens opsturen. Ben benieuwd.
Fout ligt hoogstwaarschijnlijk bij Trend24 aangezien oirschot 1 getal verschilt met de postcode t.o.v. ons (en ja in de bevestigingsmail staat ons adres goed).

Reactie Trend24:

Beste Rogé, bedankt voor je review. We begrijpen je frustratie en bieden onze excuses aan voor de problemen rondom jouw bestelling. We zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 9:00 tot 17:00... Beste Rogé, bedankt voor je review. We begrijpen je frustratie en bieden onze excuses aan voor de problemen rondom jouw bestelling. We zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur. Wanneer je een mail naar ons stuurt op werkdagen, dan kun je altijd een bericht terug verwachten binnen 24 uur. Na ons telefoongesprek van deze middag, hebben we direct een terugbetaling aangemaakt, deze zul je binnen maximaal 5 werkdagen teruggestort ontvangen op je rekeningnummer. Wanneer we je verder nog kunnen helpen dan mag je ons altijd een belletje geven of een mailtje sturen.

Olle

Donkere bartafel met twee barkrukken gekocht. Eenvoudig in elkaar te zetten met de handleiding. Staan mooi in mijn studio.