Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Kevin & Kelly Steinhorst

TravelEssence heeft een goede reputatie zowel bij hotels, B&B's als bij reizigers van TravelEssence. Wij vonden onze reis naar Nieuw Zeeland heel goed georganiseerd, ze hebben goed gelet op de... TravelEssence heeft een goede reputatie zowel bij hotels, B&B's als bij reizigers van TravelEssence. Wij vonden onze reis naar Nieuw Zeeland heel goed georganiseerd, ze hebben goed gelet op de punten die wij belangrijk vinden in onze vakantie. Onze volgende GROTE reis, boeken wij absoluut weer bij TravelEssence en wij raden al onze familie en vrienden aan ook bij TravelEssence te boeken als zij naar Australië, Nieuw Zeeland, VS of Canada willen. Hopelijk heeft TravelEssence ook straks goede reizen naar Zuid Afrika, want dit continent staat ook hoog op onze Bucketlist.

Bart Jonker

November 2023

1e keer, en zeker niet de laatste keer

Miranda van Deutekom

Heel positief. Er is een mooie reis samengesteld en de service is goed.

Simone

1x

Ivo en Kristel Gijsbers - Voets

Wat een geweldige reis hebben we gehad. Van begin tot einde helemaal top, mede dankzij de prachtige cottages en hotels die TravelEssence voor ons had gereserveerd. Een reis die we samen met onze... Wat een geweldige reis hebben we gehad. Van begin tot einde helemaal top, mede dankzij de prachtige cottages en hotels die TravelEssence voor ons had gereserveerd. Een reis die we samen met onze (schoon)ouders mochten maken, uniek, bijzonder en onvergetelijk.
Drie opmerkingen:
1. alle huisjes hebben WiFi (hierop dienen de reisbeschrijvingen te worden aangepast. Dit geldt met name voor Port Fairy (Arrondoon cottage) en voor Loongana Tasmania (Mountain Valley Wilderness Retreat).
2. we missen de reisbeschrijving van de routes onderweg van de ene plaats naar de andere. We hebben een aantal van dit soort reizen gemaakt, onder andere in Mexico, Canada en Zuid-Afrika (via andere reisorganisaties) en daar zijn we gewend om een routebeschrijving te krijgen met een mogelijke (beste) route, de afstand (km) en duur (uur) en de highlights onderweg. Dit misten we in de door jullie aangeleverde reisbeschrijving.
3. we hadden gehoopt/gewenst op meer persoonlijk contact met de eigenaren. Dit hebben we helaas maar op 2-3 plaatsen gehad. Het contact met de eigenaren maakt een verblijf wat persoonlijker en geeft de mogelijkheid tot het uitwisselen van ervaringen. En aangezien we bijna alleen maar vriendelijke Australiers onderweg zijn tegengekomen, hadden we ook het contact met de eigenaren zeer op prijs gesteld.

Sylvia Croese

Super!

Marjolein van Sommeren

1 maal

Green

Duidelijk is dat TravelEssence weet waar ze mee bezig zijn. Luisteren goed en na onze gesprekken hebben ze een fantastische reis opgezet.
Er waren twee accomodaties die ons niet helemaal...
Er waren twee accomodaties die ons niet helemaal beviel:
1 Sennen House Picton (het ontbijt was zeer matig en de keuken faciliteiten niet optimaal.
2. Endeavour Cottage onze kamer was naast de wasmachine en droger die continue draaide. Aangezien we er op maandag waren zijn er geen restaurants in de buurt open. Faciliteiten om zelf iets te maken was er niet. Misschien voor de toekomst in kleinere plaatsen zijn de meeste restaurants en winkels gesloten op maandag en zeker in het begin van het seizoen.

De Siberia wandeling was veel uitdagender dan wij hadden verwacht.

De fietstocht in Hokitika bleek ook uitdagend, nadat we vooraf contact hadden gezocht met de fietsverhuur. Fietsverhuur bedrijf was heel flexibel en we hebben een andere toer gemaakt.

De fietstocht in Blenheim was super geregeld. We werden opgehaald en weggebracht zodat we wijn kunnen proeven. Onze excursie was voor de ochtend, maar we hebben het verlengd tot later in de middag. Als je de wijntoer hebt gedaan, wil je daarna nog lunchen.
Voor de toekomst om het te overwegen om de middag al gelijk mee te boeken.

Mischa

Wil Witteveen / Ed Hes

Heel goede ervaring. We hadden alleen wel wat meer tips gehad voor uitjes en wandelingen op de route naar de diverse locaties, buiten de bekende highlights. Locaties waren over het algemeen top.... Heel goede ervaring. We hadden alleen wel wat meer tips gehad voor uitjes en wandelingen op de route naar de diverse locaties, buiten de bekende highlights. Locaties waren over het algemeen top. Harbour View Cottage Oamaru, Mararoa Cottage Te Anau, Lazy Seal Cottages Cape Faulwind vielen ietwat uit de toon (1e wat verouderd, 2e krap en kort bed (voor iemand van 2 meter, 3e verouderd, bed en bank aan vernieuwing toe, hobbels en kuilen).
Bij aankomst bleek er een Ford pick-up voor ons klaar te staan. Dat voegde onverwacht een nieuwe dimensie toe aan de reis. Geweldige auto om het zuidereiland mee te verkennen. We kijken terug op een fantastische reis.

Bart Jonker

Nienke Piepers

Fantastisch

Gerrie Willemsen

Hans de Haan

Goede voorbereiding en service voorafgaand aan de reis. Tijdens de reis zelf klopte alles tot in de puntjes!

Maurits

eenmaal

Wessel van Bruinessen

Uitstekend, we zijn heel tevreden.

Bart

1x