Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Anike

Wij zijn super tevreden.

Simone

eerste keer

Eveline en Patrick

Hele mooie reis gemaakt. Maurits had een mooie route samengesteld. Op sommige plekken hadden we wat meer tijd willen hebben omdat bepaalde activiteiten weersafhankelijk zijn.
Tips van beide...
Tips van beide eilanden zijn leuk maar hadden wat uitgebreider en minder 'standaard' mogen zijn. Verder werkte maestro bankpas niet (begreep dat meer toeristen hier last van hadden). Wij kregen de tip wise account aan te maken. Dit soort tips hadden ook nog handig geweest.
Accomodaties waren prachtig. Alleen in Raetihi viel deze wat tegen (niet heel mooi gelegen en erg donker). In Wellsford erg mooi gelegen maar voor mensen met allergie minder geschikt.

Maurits

2023/2024

Heijboer

Prima bevallen. Goede informatie, mooie locaties en alles goed geregeld.

Marjolein van Sommeren

1x

Klaas en Marjoke

We hebben een fantastische reis gemaakt, wat een adembenemend mooi land! We zijn erg tevreden over de route en de accomodaties, leuk afwisselend van B&B, huisjes en hotels, mooie locaties en... We hebben een fantastische reis gemaakt, wat een adembenemend mooi land! We zijn erg tevreden over de route en de accomodaties, leuk afwisselend van B&B, huisjes en hotels, mooie locaties en uitzichten en vriendelijke gastvrouw/heren. Ook qua communicatie vanuit TravelEssence heel goed. Overzichtelijk reis bescheiden met adressen en route etc zowel vooraf en tijdens reis duidelijke info.

2023-2024

Wesdorp

2023 november

Ad Bartels

Een heel prettige manier van samenwerking van begin tot en met einde (inclusief nazorg) van de reis. Veel aandacht voor onze persoonlijke wensen.

Maurits van Swijndregt

Tino

Wij zijn zeer tevreden over TravelEssence. Wij hebben een fantastische reis naar Australië gemaakt. TravelEssence heeft zeer goed geluisterd naar onze voorkeuren qua mix van stad, strand en natuur.... Wij zijn zeer tevreden over TravelEssence. Wij hebben een fantastische reis naar Australië gemaakt. TravelEssence heeft zeer goed geluisterd naar onze voorkeuren qua mix van stad, strand en natuur. De locaties waren stuk voor stuk een schot in de roos. Ter plekke was alles prima geregeld qua inchecken op de accommodaties, excursies, binnenlandse vlucht en autohuur. Wij kunnen TravelEssence zeker aanbevelen.

Sylvia Croese

Admiraal

Zeer professioneel en vriendelijk

Marjolein van Sommeren

Henry van Sadelhoff

Vele accommodaties worden mooier voorgesteld dan ze werkelijk zijn

Sylvia

Beppie