Gijs Ensink

Proactief, persoonlijk, professioneel en behulpzaam

De hike door de Himalaya

Beste Wendy en Gijs, namaste! πŸ™
Beste Wendy en Gijs, namaste! πŸ™
Bedankt voor jullie fantastische review! Erg goed om te lezen dat jullie een fantastische tijd in Nepal hebben gehad een een mooie trekking. We zien jullie graag nog eens terug bij een volgende reis met (of zonder) trekking in de Himalaya! πŸ₯Ύ

Arianne Baak

Prachtige reis door Nepal. Zeer gevarieerd, goed beeld van Nepal gekregen.
Zeer goed georganiseerd.
Wij hebben het fantastisch gehad, hoogte punt de trekking in Annapurna gebied

Wat heeft tijdens je reis de meeste indruk op je gemaakt?

Het vriendelijke land, ontspannen sfeer. Prachtige natuur.

Beste Arianne en Chan, namaste! πŸ™
Beste Arianne en Chan, namaste! πŸ™
Bedankt voor deze geweldige review! Super tof om te horen dat jullie het fantastisch en een prachtige reis hebben gehad met mooie herinneringen. We hebben deze reis graag voor jullie georganiseerd. Graag tot een volgende keer! πŸ₯ΎπŸ”

Arjanne Rietsema

Goed georganiseerde trek!

Het

Beste Arjanne, namaste! πŸ™
Beste Arjanne, namaste! πŸ™
Bedankt voor je mooie review en je eindoordeel over travel Nepal. Helaas hebben we het weer niet in de hand, maar ik begreep dat jullie toch af en toe een glimp van de Himalaya hebben kunnen zien. Graag tot een volgende reis! πŸ‡³πŸ‡΅

Maarten van Buuren

Top reis en goed georganiseerd. Veel diversiteit in de natuur en een enorm goede gids die meer meer deed/vertelde dan alleen wandelen met ons,

De verschillende naturen

Beste Maarten, Yaniek, Dorian en Niek, namaste! πŸ™
Beste Maarten, Yaniek, Dorian en Niek, namaste! πŸ™
Bedankt voor jullie mooie review. πŸ˜„ En erg fijn om te lezen dat jullie een top reis in Nepal hebben gehad, zeer enthousiast zijn over de gids en dat alles goed georganiseerd was. Jullie feedback over de richtlijnen voor eten & drinken in de lodges passen we aan in de documentatie. We organiseren graag weer een volgende reis voor jullie. Er zijn nog bergen genoeg in Nepal, India en Bhutan om te bewandelen! πŸ”

Tim Sterken

De reis was super! Travel Nepal heeft voor de reis regelmatig contact opgenomen met ons om ons op de hoogte te houden over de Covid-19 situatie in Nepal en of het veilig is om daar naartoe te... De reis was super! Travel Nepal heeft voor de reis regelmatig contact opgenomen met ons om ons op de hoogte te houden over de Covid-19 situatie in Nepal en of het veilig is om daar naartoe te reizen. Tijdens de reis (welke geweldig was) ook goed contact gehad met de contactpersoon aldaar. Na de reis is de evaluatie ook prettig verlopen.

Wij hebben de Everest Base Camp trek gedaan. Een stapje meer nadat we vorig jaar Annapurna Base Camp trek gedaan hadden. Ontzettend spectaculair om te doen. Daarna nog in Pokhara en Bakhtapur rond gereisd.

Wat heeft tijdens je reis de meeste indruk op je gemaakt?

De Himalaya. We hebben Mt. Everest mogen zien samen met Ama Dablam wat zo ontzettend mooi is. Samen met de bevolking van Nepal die altijd vriendelijk zijn.

Beste Tim en Jesse,
Beste Tim en Jesse,
Bedankt voor jullie fantastische review! Fijn om nogmaals te horen dat jullie een geweldige (en veilige) reis in Nepal hebben gemaakt. Tot een volgende trekking in de Himalaya! πŸ₯Ύ

Mark en Lisenka

Een geweldige rondreis mee mogen maken met travel Nepal. Voor de start van de reis goed contact en uitleg gehad van de eigenaar. We hebben een goed en mooi beeld kunnen krijgen van Nepal, zowel... Een geweldige rondreis mee mogen maken met travel Nepal. Voor de start van de reis goed contact en uitleg gehad van de eigenaar. We hebben een goed en mooi beeld kunnen krijgen van Nepal, zowel cultuur als natuur. De trekking naar het Mardi Himal Base Camp was een zeer gave ervaring, een herinnering die voor altijd bij ons blijft. Leuke ervaring om bij lokale bevolking te slapen.
Bardia national park was ook zeer indrukwekkend, helaas de tijger niet gezien, maar wel gehoord (WAUW).

Travel Nepal heeft een mooie reis voor ons uitgestippeld die precies aan onze wensen heeft voldaan.

Wat heeft tijdens je reis de meeste indruk op je gemaakt?

Mardi Himal Base Camp trekking en de wilde dieren.

Beste Lisenka en Mark,
Bedankt voor jullie geweldige review! We zijn erg blij om te lezen dat jullie een geweldige reis hebben gehad. Op naar een volgende trekking! πŸ”
Met reislustige...
Beste Lisenka en Mark,

Arnt en Diana

Fantastische reis naar Nepal met veel cultuur, natuur en avontuur

Hike naar Everest Base Camp

Beste Diana en Arnt,
Beste Diana en Arnt,
Wow, bedankt voor deze geweldige review! Fijn om te horen dat jullie een mooie reis en uitdagende trekking hebben gemaakt in Nepal. Bhutan laten we nog even op het lijstje staan ;)

Dirk Raes

Met een gerust en veilig gevoel rondreizen in het mooie Nepal

De neushoorn

Beste Cindy en Dirk,
Bedankt voor jullie geweldige review! Fijn om te horen dat jullie een geweldige reis in Nepal hebben gemaakt.