Ik vond het goed.
Beleefde vriendelijke werkmannen. Ook de verkoper was aangenaam.

Ik vond het goed.
Beleefde vriendelijke werkmannen. Ook de verkoper was aangenaam.

Soms is de afwerking niet zoals we het in gedachten hadden, maar de vakmannen gaven een duidelijke uitleg waarom ze dit zo hebben gedaan.

Van Hoeck

De trap ziet er goed uit. Een misverstand tijdens het aankoopgesprek maar dit werd opgelost door de leuning te verwijderen. Het resultaat is mooi.

Elsie vlieghe

Een beetje lang moeten wachten maar toch goed ingelicht geweest van het uitstel.

Kenneth vanparrys

Top afgewerkt.
Zeer goeie en professionele gasten.

Kortom : zeer positief.

Sonja Erven

Hallo, zoals vorige keer zijn wij opnieuw heel !!! tevreden over het geleverde werk. Alles netjes afgewerkt en proper achtergelaten. Dank aan jullie enthousiaste en vriendelijke collega’s 👍🏼😀

Tevreden klant

Heel mooi klantencontact en schitterend vakmanschap

Lieselot halsberghe

Super goede bediening, mooi afgewerkt , goede communicatie

Enkele problemen gehad bij het vastleggen van de eerste gewenste afspraak. In mei i.p.v. februari aangezien dit een schatting was van wanneer wij onze werken hadden uitgevoerd.

Vergouwen Marc

Allemaal heel positief

Ik ben heel tevreden over de werken die zijn uitgevoerd. Van een betonnen (ruwbouw) trap hebben ze een prachtstuk gemaakt. Afspraken werden duidelijk gemaakt en opgevolgd. Hier alvast een zeer... Ik ben heel tevreden over de werken die zijn uitgevoerd. Van een betonnen (ruwbouw) trap hebben ze een prachtstuk gemaakt. Afspraken werden duidelijk gemaakt en opgevolgd. Hier alvast een zeer tevreden klant!