Plovie - Bruggeman

Zoals de firmanaam het zegt, Traprenovatie experten. Mooie en propere afwerking. Professionele aanpak en perfecte afspraken. Bedankt Marc voor alle vertrouwen en aanpassingen, respect voor jullie... Zoals de firmanaam het zegt, Traprenovatie experten. Mooie en propere afwerking. Professionele aanpak en perfecte afspraken. Bedankt Marc voor alle vertrouwen en aanpassingen, respect voor jullie klantvriendelijkheid. Erwin leuke 4-daagse tijdens de installatie van de trap. Leuk dat je het lokale biertje “Blonde Betsy” kon appreciëren!

Fam. Vrijders

Wij zijn erg tevreden over traprenovatie experts , de verkoper telefoniste en monteur zijn zeer netjes

Vercammen

Alles perfect verlopen de werken en de werkman prima werk geleverd en zo goed mogelijk gekuist

Verhaegen Dirk

Vlot contact bij aankomst. Deskundige uitleg over wat er te gebeuren stond. Professionele realisatie en prima afwerking. Een echte aanrader.

Goede organisatie, afspraken nagekomen volgens contract.

Joris Renders

Prima én snel werk geleverd! Heel mooi resultaat!

Pascale Ginneberge

Zeer netjes afgewerkt en sympatieke monteur!

Porters

Werk. In Orde

De feyter johan

Alles is goed verlopen,netjes afgewerkt en ook mooi opgekuist.

Kirsten Mertens

Het is allemaal verlopen volgens afspraak. Netjes op tijd, goede communicatie naar de klant toe. De monteurs Erwin en Sem waren heel oplossingsgericht specifiek naar onze trap toe. Ook fijn dat... Het is allemaal verlopen volgens afspraak. Netjes op tijd, goede communicatie naar de klant toe. De monteurs Erwin en Sem waren heel oplossingsgericht specifiek naar onze trap toe. Ook fijn dat alles mooi opgeruimd werd achteraf!