Rob Nijsten

Van offerte tot oplevering van een perfecte service mogen genieten. De vertegenwoordiger was vakkundig en op de hoogte van de producten die verkocht werden en hoe de monteur het werk moest doen.... Van offerte tot oplevering van een perfecte service mogen genieten. De vertegenwoordiger was vakkundig en op de hoogte van de producten die verkocht werden en hoe de monteur het werk moest doen. Wegens omstandigheden de geplande datum moeten omzetten, maar dit was geen probleem voor de vriendelijke en klantgericht klantenservice en planning.

Oplevering gebeurde door een vriendelijke en professionele monteur die zijn vak goed verstaat en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.

Bossaerts

Topservice met toppersoneel!
Vriendelijkheid en kennis troef.

Peter van der Velden

Zeer mooie trap geworden. Zeer tevreden. Nette monteurs

Elaine

Mooie trap in 1 dag! Heel blij mee

Wendy aarts

Ondanks dat ikzelf nog niet helemaal overtuigend was van het eind resultaat. En toch wel bang was dat t er anders zou zien als gedacht ben ik ontzettend tevreden met het resultaat. Na vele positieve... Ondanks dat ikzelf nog niet helemaal overtuigend was van het eind resultaat. En toch wel bang was dat t er anders zou zien als gedacht ben ik ontzettend tevreden met het resultaat. Na vele positieve telefoontjes met het kantoor, en het meedenken heeft me het vertrouwen gegeven om toch de trap te laten plaatsen. Twee enthousiaste monteurs die me gerustgesteld hebben en me hebben meegenomen in het hele proces. Dank jullie wel, wij zijn super tevreden met zowel het resultaat als met de service.

A van boven

Zeer tevreden , trap is prachtig , monteurs gezellig en goed!

Mijke

Top service volgens afspraak en netjes gewerkt

Thijssen/Kockelkorn

Hele fijne ervaring. Snelle service, eerlijk advies, meedenkend en uiteraard zeer tevreden over het resultaat! Zowel de verkoopadviseur als monteur hebben het al met al tot een fijne ervaring en... Hele fijne ervaring. Snelle service, eerlijk advies, meedenkend en uiteraard zeer tevreden over het resultaat! Zowel de verkoopadviseur als monteur hebben het al met al tot een fijne ervaring en goede aankoop gebracht.

Mulders

Vandaag door een vriendelijke medewerker de trap laten renoveren. Dit bedrijf is kundig en zeer aan te bevelen.

Van Buggenum

Mooie trap, super gemaakt en vakkundige monteurs!