Max de Jong

Prima product voor goede prijs

Op het oog goede kwaliteit

Neusdikte van 18 mm is niet gangbaar waardoor je voor de meeste trapspinnen (die hebben vaak 9 en 12mm) zelf een adapterstukje moet maken

Troost

Goede ervaring met het bedrijf. vriendelijk geholpen met uitzoeken van kleur trap , alles op een rustige en nette manier niet opdringerig
Ook de mensen die de trap komen bekleden zijn...
Ook de mensen die de trap komen bekleden zijn vriendelijk en werken op een nette manier
Ben zeer tevreden met het resultaat en geniet elke dag van de mooie trap

Afspraak , klant vriendelijk , werkwijze

Geen idee

Steinbuch

Communicatie was goed, fijn dat nog even na wordt gebeld als er vragen zijn over de bestelling. Van tevoren werd er helaas niet gebeld of we aanwezig waren, gelukkig waren we thuis. De bestelling... Communicatie was goed, fijn dat nog even na wordt gebeld als er vragen zijn over de bestelling. Van tevoren werd er helaas niet gebeld of we aanwezig waren, gelukkig waren we thuis. De bestelling kwam goed verpakt en compleet aan. Het product zelf is stevig, goed te verwerken en ook voor een handige amateur goed te plaatsen.

Het product zelf is goed, communicatie is ook goed.

Ik kreeg het verzoek voor een enquête al twee keer binnen voordat het product binnen was, dat is wel erg snel.

Jan

Super kwaliteit!

Zeer goed materiaal, erg tevreden

B3D Design

Goede service en prachtig materiaal

Hebben verstand van zaken!

P. Oude Weernink

Snelle leveringen en mooie materialen.

goed materiaal en kleuren

bestelling beter controleren . had namelijk 1 stoottrede te weinig. maar dat is wel opgelost

Stephan

Mooie trap

Mooie treden en eind resultaat!
Goede klantenservice (boven de 500 euro), langs kunnen komen om de verschillende kleuren te zien en uit te kiezen.

Verbeteren klantenservice, gevraagd of ik artikelen retour kon brengen en 1x plint kon afhalen omdat ik deze nog 1 te kort kwam. Reactie was dat dat alleen mogelijk was boven de 500 euro, wat inhoud... Verbeteren klantenservice, gevraagd of ik artikelen retour kon brengen en 1x plint kon afhalen omdat ik deze nog 1 te kort kwam. Reactie was dat dat alleen mogelijk was boven de 500 euro, wat inhoud dat 1x plint 20 euro gaat kosten door de verzendkosten.

Verbeteren kwaliteitscontrole, de groef en neus paste niet altijd goed, waardoor er bij een enkele plint een scheur ontstond. Meestal kunnen oplossen door de trap trede uit de goede kant te zagen.

Githa Kelder

Trap overzet treden besteld! Mooie planken compleet set prijs kwaliteit verhouding is goed.

Makkelijk bereikbaar
Binnen paar dagen geleverd
Kwaliteit spul

Geen mail gehad wanneer men zou komen. Toch fijn als je kan regelen dat je thuis bent met zo’n groot pakket

J.Chalacan Heredia

Bestelling was snel binnen.

De antislip strips die we bestelden, waren er in diverse kleuren, terwijl deze in de winkel alleen in het zwart te koop zijn.

N.v.t.

de Lange

De bestelling is zoals je mag verwachten, goed en tijdig geleverd.

Snelheid