Jakim Herrebout

Goed en snel geleverd.

Complete levering, snel geleverd.

Beeld materiaal hoe e.a. aangepakt moet worden zou welkom zijn.

Ronald

Ik raad iedereen aan om hier je nieuwe trap te kopen.

Alles klopt en het wordt netjes op tijd bezorgd.

JvS

Prima producten!

Mooie producten en je hebt alles in 1x compleet om je trap een compleet nieuw uiterlijk te geven. Resultaat is erg mooi geworden en zijn we tevreden mee.

Bij open trap mag de meegeleverde trede van de onderkant wel iets dikker/steviger zijn. Kreeg de levering in 2x. Moest voor de 2e levering contact opnemen maar nooit reactie ontvangen.

Tom

Mooi materiaal

Kwaliteit

Frederic

Op zich een goede ervaring. Alleen was ik vergeten bij de overzettreden een uitlooptrede te bestellen. Heb dit achteraf gedaan en moest wederom verzendkosten betalen terwijl ik mijn tredes nog niet... Op zich een goede ervaring. Alleen was ik vergeten bij de overzettreden een uitlooptrede te bestellen. Heb dit achteraf gedaan en moest wederom verzendkosten betalen terwijl ik mijn tredes nog niet had ontvangen. Heb hiervoor gebeld en mij werd verteld dat zij de verzendkosten à €20,00 terug zouden boeken op mijn rekening. Dit is helaas nog niet gebeurd. Jammer. Over het product laminaat overzettreden ben ik tevreden. Lekker om mee te werken. En resultaat is fantastisch.

Goed product

Wanneer je iets beloofd aan een klant dit ook gewoon doen.

Reactie Trap Renovatie Doe Het zelf:

Beste Frederic,
Kunt u ons een mail sturen met uw ordernummer dan zal ik nakijken waarom uw verzendkosten nog niet zijn gecrediteerd.
Ik hoor graag van u.

Snelle levering. Goede kwaliteit

Richard

Van ‘t Hof

Pepijn Smid

Een aantal weken geleden heb ik hier mijn trap gekocht. We zijn eerst langs geweest om de alle kleuren te bekijken en hebben hem daarna online besteld en opgehaald. We hebben hem vandaag klaar en ik... Een aantal weken geleden heb ik hier mijn trap gekocht. We zijn eerst langs geweest om de alle kleuren te bekijken en hebben hem daarna online besteld en opgehaald. We hebben hem vandaag klaar en ik moet zeggen dat het zelf zetten geen snelle klus is. Maar als je een beetje handig bent is het met wat werk toch goed te doen.

De site is er duidelijk en overzichtelijk. ook staat er precies bij wat je wel en niet moet kopen en wat overal bij zit. verder zijn de mensen er vriendelijk en denken ze erg met je mee.

Misschien zou het handig zijn om een stapsgewijze beschrijving toe te voegen. Dit zou mensen die wat minder handig zijn misschien kunnen helpen als ze zelf de trap installeren.