Tim

Zeer degelijk materiaal

Kwaliteit

Richard van Oers

Nog weinig ervaring. De video's bekeken en een renobox besteld.

Goed video's op you tube.

Ik heb de renobox besteld en betaald. Daarna niets gehoord. Dus betaald en dan niks meer. Geen melding van wanneer het komt. Geen info dat het niet op voorraad is helemaal niks. Ik kwam er... Ik heb de renobox besteld en betaald. Daarna niets gehoord. Dus betaald en dan niks meer. Geen melding van wanneer het komt. Geen info dat het niet op voorraad is helemaal niks. Ik kwam er toevallig achter dat niet alles meer op voorraad was. Zou een dag later binnen komen en zou de box verstuurd worden. Maar nu weer twee dagen verder en nog steeds niets. Dit is echt slecht. Is het niet leverbaar, geef dat dan aan en laat niet mensen eerst wat bestellen, betalen en dan nog voordat het binnen is vragen hoe de ervaringen zijn mbt de aankoop.

N

Zeer vriendelijk en denken vooral mee met de klant.

Het meedenken en opties aanbieden.

Johan

Top, ik had 5 trapneuzen besteld. Deze zijn zelfs nog beter dan omschreven op de website.

Prijs / kwaliteit top
Levering snel en correct
Klasse materiaal, 1ste keus

Bescherming van de goederen kan beter, de doos was op 1 hoek deftig beschadigd maar aangezien ik de trapneus nog op de juiste lengte moest maken was dit nu geen probleem.

Henk

Goed. Niks mis mee.

Levert wat besteld is.
Geen verassing achteraf.
Goed bereikbaar voor vragen en geeft tips voor montage.

Geen.

rob vermeulen

Helemaal goed

snelle levering, prachtige kwaliteit

stuur mailtje als het verzonden is

Bert

Erg fijne ervaring. Top kwaliteit materiaal. Voor de bestelling ook goed advies gekregen door een echte vakman die wist waar hij het over had.

Snelle levering, kwaliteit, prijs

Niks

Hans

Erg goed materiaal

Kwaliteit

B

Matig

Sturen snel een monster.

Reageert niet op mail inzake vergoeding kosten retour sturen monster ondanks CBW erkend bedrijf.

Th.D.J Warnink

Wij zijn echt heel erg tevreden over het bedrijf Trap Renovatie

bij de bezorging was er wat schade, dit is op een heel prettige manier opgelost, het was een heel prettig telefoon gesprek, met veel begrip.

eigenlijk geen, zou zeker het bedrijf aanraden.