WD Melissant

Snelle levering van mooie fineer stootborden.

Snelle verzending en duidelijke communicatie.

Geen verbeterpunt.

Erens

Aankoop volledige traprenovatieset. Na telefonisch contact kon ik binnen 2 dagen alles na uitstekend advies komen halen.

Prima advies, zeer goede gesprekspartner met uitstekende tips.

Ik zou in het paket ook een monocoat reiniger verstrekken voor het ontvetten van de traponderdelen voor het oliën.

Nvt

Mooie antislipprofiel ontvangen

snel reageren

Toegangkelijker voor de klant , ik vroeg per mail proefsetje antislipprofiel. Moest via de website. Besteld krijg 1 kleur ipv alle kleuren. Opnieuw gemaild toen wel het setje ontvangen.

Kirsten

Prima site

Snelle levering, duidelijke beschrijving

In de beschrijving staat dat een trapspin nodig is om je trap dicht te maken maar dat was helemaal niet nodig.

Jop

Fijne ervarig.

Materiaal van zeer hoge kwaliteit

Hans Stroband

Matig

Goed materiaal, doet wat het moet doen

Levering en communicatie. Levertijd was lang onduidelijk, na een aantal mails (zonder antwoord) werd het materiaal ineens afgeleverd.

Antonius

Fijn materiaal

Mooi kwaliteit goed in prijs.

Graag alert op beschadigingen en dompels

Sylvia

Goede service, snelle levering en nog belangrijker, mooie kwaliteit. De trap is echt fantastisch geworden!

Klantvriendelijk, behulpzaam, kwaliteit producten.

Ik kan niets bedenken

Pim Elbers

Redelijk tot goed

Mooie producten, duidelijk advies

wij hadden wat transportschade en twee treden zitten helemaal vol met epoxy reparaties

Zoran Popovic

Zeer tevreden over website, manier van bestellen, levering en kwaliteit van product

Kwaliteit van product

Iets meer duidelijkheid over verschil tussen foto's op de website en het feit dat je bepaalde onderdelen moet zelf in elkaar zetten (plakken). Eigenlijk vind ik nog beter dat je zelf moet alles in... Iets meer duidelijkheid over verschil tussen foto's op de website en het feit dat je bepaalde onderdelen moet zelf in elkaar zetten (plakken). Eigenlijk vind ik nog beter dat je zelf moet alles in elkaar zetten.