Henry

Bedrijf was voor ons onbekend. Prima gegaan.

Snelle levering. Goed product.

Pastoor

Alle producten snel en intact geleverd

Goede kwaliteit producten, goede levering

Tom

Niet

Ed

Levert volgens afspraak

Prijs kwaliteit

Duidelijkere uitleg dat je de tredes uit een plank moet halen ipv losse tredes te kopen

Bart

Goed verzorgd materiaal. Goeie kwaliteit.

Een perfecte trap oplossing voor de doe-het-zelver, met prima handleidingen online.

Het staat in de handleiding, dus geen recht van spreken... maar ik had graag op de site met grote koeienletters willen lezen dat ik echt niet te snel moeten lopen op de vastgelijmde trap.
De...
De trapdelen waren klein beetje concaaf geworden, waardoor de stootborden wat extra werk nodig hadden om ze strak te kunnen plaatsen. Halve dag extra werk.

Frans

Perfect Materiaal

Scherpe prijs. Nergens voordeliger kunnen vinden

Marcella

Mooie kwaliteit hout, makkelijk te zagen, goed in de blanke lak te zetten, snelle levering, goed verpakt tijdens transport.

Heel mooi hout, makkelijk te zagen, snelle levering.

Papieren werkwijze mee sturen voor het gebruik van de spin.

DB

Stalen waren verouderd en daardoor moeilijk uit te smeren.
Stalen waren verouderd en daardoor moeilijk uit te smeren.
Daarnaast ontbrak ook 1 staal Werd wel later toegestuurd. Dit was een goed staal normaal vloeibaar in tegenstelling met de eerste stalen

Reactie gekregen op mijn schrijven

Geen verouderde stalen sturen

Reactie Trap Renovatie Doe Het zelf:

Beste Marie,
Beste Marie,
Excuses dat de olie die u heeft ontvangen niet oke is. Als u ons dit had laten weten dan hadden wij u een nieuwe flacon opgestuurd. Mocht u dit alsnog wensen dan horen wij het graag.
Mvg Intven Traprenovatie team

Jan